تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۸
۰
plusresetminus
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان:

نقش جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملّی مهم است

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملّی نقش حیاتی دارند.
به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»، خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان امروز چهارشنبه از اراضی ملّی روستای کهور بیگی بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت بازدید و از نزدیک با عشایر و مرتع‌داران این منطقه دیدار و به گفتگو پرداخت.

در این دیدار امیرافضلی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملّی، حاضرین را نسبت به اطفاء به موقع حریق‌های احتمالی در این منطقه توجیه کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اشاره بر اهمیت حفظ و حراست از عرصه‌های ملّی افزود: منابع طبیعی بزرگترین ثروت ملّی است که باید با فرهنگ‌سازی صحیح در جهت صیانت از این سرمایه عمومی و انتقال آن به نسل‌های بعد تلاش شود.

امیرافضلی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملّی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملّی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcdf90f9yt0sn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما