تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹
۰
plusresetminus
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان:

فراگیر شدن ترویج فرهنگ منابع طبیعی با جوامع محلی

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: فراگیر شدن توانمندسازی جوامع محلی حائز اهمیت است.
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان و به نقل از دقیانوس؛ تفاهم‌نامه همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد صبح امروز پنج‌شنبه منعقد شد.

قاسم رحیمی‌نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: به منظور ضرورت فراگیر شدن ترویج فرهنگ منابع طبیعی و توانمندسازی جوامع محلی در تفاهمنامه همکاری با کانون‌های مساجد منعقد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان جلب مشارکت جوانان در فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه مرتبط با فرهنگ ود راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی افزود: هم‌افزایی در راستای مأموریت‌ها و وظایف طرفین و ترغیب جوانان به مشارکت در امور داوطلبانه را برخی دیگر از مفاد این تفاهمنامه برشمرد.

این تفاهمنامه با امضاء قاسم رحیمی‌نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و مجید خوبی‌زاده به عنوان رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان منعقد شد.

رحیمی‌نیا عنوان کرد: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند به عنوان همیاران طبیعت بازویی برای ما در حفظ عرصه‌های منابع طبیعی باشند و می‌توانیم به آنها کارت همیار طبیعت اهداء کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ابراز کرد: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری این آمادگی را داریم که پایگاه‌های منابع طبیعی را با شعار هر کانون یک پایگاه منابع طبیعی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی کنیم.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcfvedyyw6dmxa.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما