تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در جنوب کرمان استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری ضرورت ویژه‌ای دارد.
استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در جنوب کرمان ضرورت دارد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد حسینی گفت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان در جنوب کرمان حائز اهمیّت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان درباره زمانی که رهبر معظّم انقلاب وارد جیرفت شدند؛ گفت: در شهر جیرفت باید بیشتر کار فرهنگی انجام شود و فعالیت فرهنگی با شاخه‌های فرهنگی ابعاد تخصصی مختلفی دارد.

وی بیان کرد: در مسئله فرهنگی با توجه به این مبحث مهم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان سال ۸۹ راه‌اندازی شد که آن هم براساس صحبت‌هائی که مقام معظم رهبری در سال ۸۴ ارائه کردند نقشه راه خود را ترسیم کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی اظهار کرد: در چند روز اخیر تفاهم نامه‌ای با سازمان امور سینمایی منعقد شده است که سالن‌های آمفی تئاتر شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، منوجان، عنبرآباد، رودبار و قلعه‌گنج تبدیل به سینما شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: بحمدالله جنوب استان کرمان فیلم سازان و مستند سازان بسیار خوبی را دارا است و در مسئله ساخت فیلم جنوب کرمان حرف برای گفتن خیلی دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی ابراز کرد: برای هر شهرستانی با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی آن شهرستان که چه پتانسیلی دارد برنامه‌های مناسبی اجرا خواهد شد.

وی مطرح کرد: راجب بحث فرهنگ و هنر جنوب استان کرمان ظرفیت بسیار بالایی دارد و با توجه به هنرهای هفت گانه‌ای که وجود دارد قابلیت‌های خوبی مشاهده شده است که هنوز شناسایی نشده‌اند و بعد از شناسایی باید آنها شناسنامه‌دار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: نگاه ما بایستی برای هنر باشد نه اینکه هنر را به عنوان یک ابزار برای رسیدن به مقاصد خود قرار دهیم و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: پایگاه خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdchiqnzi23nxmd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما