تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
۰
plusresetminus
معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان:

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی از جنوب کرمان

معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی و قاچاق از سه واحد صنفی در جیرفت کشف و جمع‌آوری شد.
کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی از جنوب کرمان
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛ محمدعلی توکلی از کشف و جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی و قاچاق از سه واحد صنفی لوازم دخانی و خرازی در جیرفت خبر داد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به بازرسی‌های مداوم و مستمر بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های صادره برای مبارزه با کالای قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی گفت: پس از اعلام کمیته شناسایی و دستور رئیس اداره تعزیرات حکومتی بازرسان این سازمان با پشتیبانی نیروهای انتظامی از سه واحد صنفی فروشندگی کالای دخانی و خرازی بازرسی کردند.

توکلی با بیان اینکه پرونده‌های این واحدهای صنفی متخلف جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید، افزود: کالاهای خارجی و قاچاق مثل انواع طعم، سیگار کشف شده در این بازرسی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال جمع‌آوری و به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcgxu9qzak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما