تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹
۰
plusresetminus
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان:

گاز مایع باقیمت اعلامی توزیع می‌شود

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمان گفت: سوخت کسانی که مشمول دریافت گازمایع یارانه‌ای نیستند براساس نرخ فوب خلیج‌فارس محاسبه‌ می‌شود.
گاز مایع باقیمت اعلامی توزیع می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: توزیع گاز مایع به مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای نیستند، از امروز اول آذرماه با قیمت اعلامی ماهانه (بر اساس فوب خلیج‌فارس) انجام خواهد شد.

سیدباقر نورالدینی در این باره اظهار کرد: آن دسته از مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت دریافت کنند.

وی افزود: مشمولان دریافت گاز مایع خانوارهایی هستند که از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند و دولت مکلف است گاز مایع مورد نیاز این خانوارها را با نرخ یارانه‌ای تامین کند.

نورالدینی بیان کرد: هم‌اکنون گاز مایع مصرفی در کشور به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و با تراکنش بانکی توزیع می‌شود و طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ مکلف به توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان هستیم.

مدیر شرکت نفت منطقه کرمان ادامه داد: برخی از مصرف‌کنندگان تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کنند که می‌بایست هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت‌نام و درخواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را اجرای هر چه شفاف‌تر توزیع گاز مایع در بخش یارانه‌ای و غیریارانه‌ای و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور اعلام کرد و گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت مردمی و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند را بر اساس نرخ فوب خلیج‌فارس که به صورت ماهانه اعلام می‌شود، توزیع خواهیم کرد.

منبع: فارس
انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcbazb8zrhbf5p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما