تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۳
۰
۱
plusresetminus
سرپرست اداره کل راه‌و‌شهرسازی استان کرمان خبر داد:

تأمین بیش از ۶۸ هزار قطعه زمین به طرح جوانی جمعیت

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از تأمین بیش از ۶۸ هزار قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستائی به طرح جوانی جمعیت خبر داد.
تأمین بیش از ۶۸ هزار قطعه زمین به طرح جوانی جمعیت
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان؛ عصر امروز جلسه هفتگی قرارگاه مسکن به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مقام عالی، مشاورین و معاونین وزارت راه و شهرسازی، مدیران‌کل راه و شهرسازی و دیگر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با همکاری و مساعدت استاندار کرمان، اعضای کارگروه و شورای توسعه برنامه‌ریزی استان کرمان، تأمین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت برای شهرهای جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ و سایر روستاهای استان تامین گردیده است.

وی همچنین افزود :در برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در مدت ۴ سال، تامین ۳۰ هزار قطعه زمین برای مسکن روستاها و شهرهای کوچک به استان دیده شده است که با تشریک مساعی و مساعدت‌های صورت گرفته برای توسعه و عمران نقاط روستائی و شهرهای کوچک، این مهم رخ داده است

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccimqso2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدحسن
خیلی خوب درماهان وجوپارمسکن ملی ساخته شودکرمان زمین ندارند۲طبقه ساخته شودخیلی هااستقبال میکننددرماهان جوپارولنگروقناقستان خیلی زمین داردمسکن شهرسازی