تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
۰
plusresetminus
مدیرعامل منطقه ویژه خبر داد:

جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون دلار

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: این دو طرح، سالانه موجب جلوگیری از خروج ارز تا حداقل ۲۰ میلیون دلار خواهند شد.
جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون دلار
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان؛ روح‌الله بهرام‌شاهی در دیدار با مدیرعامل شهرک صنعتی رفسنجان اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح مخابراتی شامل تولید انواع کابل‌های مخابراتی و فیبر نوری داخل و خارج از ساختمان با میزان سرمایه‌گذاری دو میلیون دلار است که به مدت دو سال اجرای آن طول می‌کشد و برای حدود ۵۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

وی افزود: دومین طرح، صنایع کودسازی و شیمیایی مبتنی بر مصرف اسید سولفوریک است که سالانه ۱۵۰ هزار تن کود شیمیایی و ۱۰۰ هزارتن اسید فسفریک تولید خواهد شد که میزان سرمایه‌گذاری در فازهای مختلف آن از پنج تا ۴۰ میلیون دلار خواهد بود.

به گفته بهرام‌شاهی، این پروژه، پروژه‌ای مستمر است که بهره‌برداری آن از سال سوم شروع شده و ادامه خواهد داشت که حداقل برای ۱۵۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تصریح کرد: این دو طرح، سالانه موجب جلوگیری از خروج ارز تا حداقل ۲۰ میلیون دلار خواهند شد و ارز حاصل از این دو صنعت برای توسعه طرح‌های صنعتی، واردات مواد اولیه و سایر صنایع قابل استفاده است.

در این دیدار درخصوص سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی در راستای ایجاد دو طرح مختلف در حوزه‌های شیمیایی و مخابراتی به منظور توسعه شهرستان در منطقه ویژه رفسنجان بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایسنا

خبر/ طهماسبی
https://armanekerman.ir/vdcgtu9qqak9ww4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما