تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
۰
plusresetminus
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان:

آزادی ۱۷۰ مددجوی واجدالشرایط غیر عمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۱۷۰ مددجوی واجد‌الشرایط غیر عمد در ۸ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
آزادی ۱۷۰ مددجوی واجدالشرایط غیر عمد
به گزارش سرویس  اقتصادی راه آرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کرمان؛ سیدحجت‌الله موسوی قوام در جلسه هیأت امناء ستاد دیه کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این ستاد عنوان کرد: ۱۷۰ مددجوی واجد الشرایط غیر عمد از ابتدای سال جاری از زندان‌های سطح استان آزاد شدند.

وی افزود کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان ۳۵۵ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان کرمان در جلسات صلح و سازش بیش از ۱۴۸میلیارد و  ۲۱۰ میلیون تومان  از شکات تخفیف و گذشت رضایت‌مندانه اخذ شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در نهایت با پرداخت مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیرین استان، ستاد دیه کشور و  تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل ۱۷۰ نفر از مددجویان  زندان آزاد شدند. 

قوام در ادامه از وصول حدود ۸۰ درصدی تعهدات گلریزان‌ها در استان خبر داد و گفت: در سال جاری افزایش ۶۰ درصدی کمک‌های خیران به زندانیان جرائم غیرعمد نسبت به سال گذشته بوده است که این مایه خرسندی است، و  امسال نسبت به سال گذشته در آزادی زندانیان ۳۰ درصد رشد داشته‌ و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال بتوانیم حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار کرد: اکنون  ۳۰۸ نفر واجد شرایط استفاده از کمک‌های ستاد دیه در زندان‌های استان داریم که حدود ۵۰ نفر آنها از سال گذشته تحمل حبس می‌کند اما متأسفانه تعداد ۱۳۶ نفر ظرف دو ماه گذشته وارد زندان شده‌اند که این موضوع جای تأمل و کارشناسی دارد.

موسوی قوام همچنین بیان کرد:  برنامه داریم طبق سنوات گذشته در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نیت سن این شهید بزرگوار تعداد ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد را از زندان‌های استان آزاد کنیم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان در پایان افزود : با برنامه‌ریزی صورت گرفته به مناسبت هفته بسیج تعداد ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان  از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

وی در پایان اقدام به ارائه شماره‌های این ستاد  پرداخت و خاطر نشان کرد: این شماره‌ها جهت اخذ کمک‌های خداپسندانه مردم در راستای کمک به زندانیان است تا این  فرهنگ همچنان رشد داشته باشد.

 شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان:  
ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲
شماره حساب ستاد مردمی دیه:
۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲
شماره کارت ستاد مردمی دیه:
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲

انتهای‌خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjvaevmuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما