تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲
۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج سازندگی در همایش طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی در جیرفت:

بزرگ‌ترین پیچ انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی در همایش طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی در جیرفت با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیچ انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی است، گفت: سال گذشته توطئه زن، زندگی، آزادی روی بستر اقتصادی شروع شد اما آنها می‌خواستند هدف را به سمت دیگری پیش ببرند.
بزرگ‌ترین پیچ انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی است
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم در این همایش گفت: اهمیت کار جهادی بر کسی پوشیده نیست، رهبری فرموده‌اند کار جهادی عامل پیروزی‌های ما است هر جا پیروزی و موفقیت کسب کردیم نتیجه کار جهادی و انقلابی بوده است.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: اردوهای جهادی برای مردم فواید دارند، مشکلات مردم با این کار جهادی حل می‌شود و هم برای جهادگران سازندگی دارند و به‌عنوان عاملی برای  تربیت سازندگی و پیشرفت معنوی جهادگر است.

وی اظهار کرد: اردوهای جهادی مصداق حرکت‌های خودجوش و آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری روی این مسئله تاکید دارند.


لزوم گسترش اردوهای جهادی در مناطق جنوب استان کرمان


حجت‌الاسلام تارم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند اردوهای جهادی را توسعه دهید خودسازی و آشنایی با فضای جامعه است چرا که این کار هم جهاد است هم کار و این مهم را باید بدانیم که جهاد خدمت به محرومین است.

امام جمعه جیرفت گفت: از سردار زهرایی درخواست داریم نسبت به گسترش اردوهای جهادی و منطقه جنوب که محرومیت‌های تاریخی دارد، عنایت ویژه داشته باشند و ان‌شاءالله کار جهادی گسترش پیدا کند تا به رفع محرومیت‌ها سرعت بخشیده شود.

سردار زهرایی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت، گفت: امروز شاهد نبرد اراده‌ها با ارابه‌ها هستیم، نبردی که بین جبهه حق با دنیای استکبار است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه نبرد ما از جنس اراده‌ها در مقابله با ارابه‌هاست، ابراز کرد: ما در یک کفه ترازو جبهه‌ای از انسان‌هایی با باور، اعتقاد و ایمان داریم که تجهیزات نظامی آن اندک است.


تاریخ نشان داده همیشه خون بر شمشیر پیروز است


وی بیان کرد: در کفه دیگر ترازو انسان‌هایی بدون باور، اعتقاد و ایمان می‌بینیم که دارای تجهیزات نظامی مثل تانک‌های مرکاوا، دیوار آهنین، گنبد آهنین هستند.

سردار زهرایی با اشاره به این که نبرد امروز نبرد خون بر شمشیر است، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اولین هدف رژیم صهیونیستی در نبرد غزه از بین بردن حماس است، ادامه داد: به لحاظ نظامی هر عملیاتی باید یک دستاورد داشته باشد، رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ روز به غزه حمله کرد اما مجبور شد از طریق واسطه با حماس برای تبادل اسرا مذاکره کند.

وی با اشاره به این که مشکل امروز جامعه مسلمین بی‌تفاوتی به مظلومیت مردم غزه است، عنوان کرد: قریب ۲۷ کشور عربی با مذاهب مختلف وجود دارد اما نسبت به مظلومیت غزه و فلسطین بی‌تفاوت هستند.


بسیج و بسیجی نمی‌تواند نسبت به تهدیدات انقلاب بی‌تفاوت باشد


سردار زهرایی اضافه کرد: برخی از دولتمردان به ظاهر مسلمان بی‌تفاوت بودند اگر بی‌تفاوت نبودند، اگر در طول تاریخ مسلمانان نسبت به حمایت از ولی زمان خود بی‌تفاوت نبودند، امام علی علیه‌السلام خانه نشین نمی‌شد، اگر بی‌تفاوتی‌ها نبود همراه امام حسین(ع) ۷۲ نفر در کربلا نبودند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز کرد: سال گذشته در اغتشاشات، بی‌تفاوت‌ها هزینه هایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد.

وی اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب سال گذشته در مورد مرگ یک دختر دروغ‌پردازی کرد و اگر ما مردم بی‌تفاوت نبودیم با تبیین می‌زدیم توی دهان این دروغ‌گویان میدان به دست این خناثان نمی‌افتاد.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی نمی‌تواند نسبت به تهدیدات انقلاب بی‌تفاوت باشد و هر جا حقی باشد بسیج باید آنجا باشد و نمی‌تواند نسبت به مظلومین و محرومین بی‌تفاوت باشد.


نباید نسبت به جنگ اقتصادی بی‌تفاوت باشیم


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز ما در جنگ تمام عیار با استکبار هستیم، گفت: در این جنگ مبانی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستاده است.

وی ادامه داد: این جنگ یک وقتی دفاع مقدس را به وجود می‌آورد یک وقتی جنگ داعش، گاهی جنگ فرهنگی، جنگ ترکیبی و شناختی و گاهی جنگ اقتصادی است.

سردار زهرایی با بیان اینکه نباید نسبت به جنگ اقتصادی بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: امروز خطر تحریم تاثیرگذار نیست بلکه امروز بزرگ‌ترین خطر و تهدید، تحریف است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور`بیان کرد: امروز شاهد تحریف از خاطرات دوران امام راحل دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم و راه‌اندازی راهیان پیشرفت حرکتی برای مقابله با تحریف این واقعیت‌ها است.


بزرگ‌ترین پیچ انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی است


وی هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی را زمینه‌سازی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف داشته است که برخی آن را تحریف می‌کنند باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با ۲ هزار و ۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی مقایسه کرد.

سردار زهرایی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز در حوزه اقتصادی نیز شاهد تحریف هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی هزینه دارد همان طور که غزه مقتدر با ۱۵ هزار شهید پیروز میدان است شاید جنگ اقتصادی ما ۱۰ سال به طول انجامد اما پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیچ انقلاب اسلامی، جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: سال گذشته توطئه زن، زندگی، آزادی روی بستر اقتصادی شروع شد اما آنها می‌خواستند هدف را به سمت دیگری پیش ببرند.


شما مردم کرمان باید به خود ببالید که ابر مرد تاریخ معاصر را دارید


سردار زهرایی با اشاره به انتخابات پیش رو، ابراز کرد: امسال معاندین می‌خواهند همان اغتشاشات سال گذشته را در فضای سیاسی پیش ببرند که ما باید در این خصوص هوشیار باشیم‌.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: شما مردم کرمان باید به خود ببالید که ابر مرد تاریخ معاصر را دارید، دامن پاک مادران و نان حلال پدرانی که حاج قاسم را تربیت می‌کند اگر غزه، حزب‌الله و جبهه مقاومت سربلند است به خاطر نفس گرم و مکتب حاج قاسم است.

سردار نظری در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت، گفت: بسیج سازندگی از طریق مهارت‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اعطای تسهیلات بانکی و ایجاد صندوق‌های تعاونی اشتغالزایی می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: روزی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه حکیمانه نهادهایی مثل بسیج معرفی کرد که در دنیا نمونه ندارد.


عضویت ۲۸۴ هزار نفر در صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی کرمان


وی با بیان اینکه بسیج در ایران و دنیا مایه خیر و برکت است، افزود: صدور تفکر و اندیشه بسیجی در دنیا کارساز است.

سردار نظری بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند که اقتصاد مقاومتی در واقع مقاوم بودن اقتصاد ما در مقابل تکانه های اقتصادی دنیا است.

وی اظهار کرد: تحریم نسخه تسلیم بود که رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش تحریم را اقتصاد مقاومتی دانستند کارهایی که در بسیج انجام می‌شود و همه ارکان پای کار آمده‌اند در سطح خرد و زود بازده است که حاصل فکر و اندیشه رهبری است.

سردار نظری عنوان کرد: در راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه از ابتدا تاکنون بیش از ۲۸۴ هزار نفر عضو این صندوق شده‌اند، تاکنون ۱۳۸۰ صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده که مبلغ بیش از ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعطا شده است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcftedycw6dmja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما