تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
۰
plusresetminus
درحالی که در اغتشاشات سال گذشته ایران دشمنان مستانه پایان کار انقلاب را فریاد می‌زدند امروز شبکه‌های دروغ‌پرداز به برکت خون شهدا یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند.
خون شهدا پایه‌های امپراتوری دروغ رسانه‌ای را ذوب کرد
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ در حالی که سال گذشته به دنبال جریانات رخ داده در کشور همسو با رسانه‌های داخلی و خارجی پیش می‌رفتیم شاهد حضور رسانه‌هائی بودیم که هر لحظه بر حجم اخبار دروغ می‌افزود و تا می‌آمدیم چهره حقیقی خبر را بر مردم آشکار سازیم خبر دیگری که رنگ و بوی حقیقت اما آغشته به انواع سلاح‌های مخرب درونی بود، سر تیتر اخبار می‌شد.

کشور ملتهب و تشکیک در بین صنوف و اقشار مختلف ایجاد شده بود، برخی خواص به گوشه‌ای خزیده و اظهار نظر نمی‌کردند و برخی دیگر یادشان رفته بود که چه کسانی هستند و الان باید چه موضعی اتخاذ کنند و عملاٌ نقش عمار گونه خود را در شدت جریانات خبری و حضور عُمال و دست‌نشانده‌های صهیونیستی و منافقان در کشور را به فراموشی سپرده بودند، اغتشاشات اخبار تلخی را رقم می‌زد و عملاٌ جوانان مذهبی و محجب ما را در گوشه گوشه کشور به قتلگاه می‌بردند.

شاید حضور رسانه‌های پر قدرت غربی در کنار هم باعث می‌شد امپراطوری از دروغ را با سکه‌های زر یزیدصفتانه صفت رقم بزنند اما نقش خواصی که باید اعلام موضع می‌کردند و از انقلاب، دستاورها و حتی در پروژه رخ داده(مهسا) روشنگری می‌کردند، به گوشه‌ای خزیده و حتی برخی سست ایمانان کار نظام را تمام شده می‌دانستند.

سکه‌های زر که ضرب شده فرزندان یزید بودند، بین افرادی توزیع می‌شد تا خیابان‌های ایران را به رنگ سرخ و گرم  خون شهدا درآورند، وکیل، پزشک، پدر و برادری از خون دختری بی‌گناه موقعیتی ثروت‌ساز را  برای خود دست‌ و پا کردند و هر چند روز یک جریان رسانه‌ای جدیدی را از وقایع قتلی که ماهیت واقعی نداشت را برای کشور تدارک می‌دیدند و دو رسانه فارسی زبان «ایران اینترنشال» و شبکه مثلا اجتماعی و عمومی «من و تو» آتش بیار این معرکه بودند و هر روز کسی را به عنوان رهبر جدید انقلابی که فاحشه‌ها سردمدار آن شده بودند، معرفی می‌کردند.

گرچه بعد از فوت « مهسا امینی» دختران زیادی به دست خود این رسانه‌ها به قتل هویتی رسیدند و حتی بچه‌هائی با تحریک مادر و پدر در میدان قرار گرفتند و از انقلاب پوشالی خود دفاع کردند و محیط را نا امن ساختند و بر موج آشوب و اغتشاش سوار شدند و مستانه رژیم را به میدان می‌طلبیدند اما نتوانستند حتی هزار نفر را با خود همراه سازند زیرا غافل بودند که مردم ایران همیشه از خواصش جلوتر است و میدان‌داری امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اجازه دخالت بی‌جای عُمال استکبار را در کشور نخواهد داد.

رسانه‌های هم سو با جریانات اغتشاشات که با مرگ یک دختر شروع شده بود برای براندازی نظامی که آن را سرکوبگر می‌خواندند برای خود دولت تعیین کردند و پادشاهی را انتخاب و شاهزاده رانده شده از سال 57 را وکیل خود خواندند اما نتوانستند حتی دراین امر هم باهم متحد شوند و هر فرقه‌ای پادشاهی را انتخاب می‌کرد، گرچه منافقان، سلطنت‌طلبان، صهیونیست و استکبار همه با هم تلاش کردند و جام زرین پیروزی را بالا برده و خبر پایان نظام جمهوری اسلامی را فریاد می‌زدند اما خرج میلیاردها دلار نتوانست مردم ایران را قانع کند که دروغ‌های این جریان رسانه‌ای را باور کنند.

شهادت آرمان علی وردی، روح‌الله عجمیان، صدر‌زاده و ترور مردم در شاهچراغ و ..... صد شهید دیگر سبب شد تا مردم ایران مقتدرانه تر در مقابل جریان رسانه‌ای پر قدرت و توانمندی که اذهان را تصرف کرده بود بایستند و نظامی را که باید پرچم اسلام را به دست صاحب اصلیش امام‌مهدی(عج) برساند، حفظ کردند.

امروز در آستانه سالروز اغتشاشات سال گذشته شاهد هستیم که رسانه‌های غربی که برنامه‌های فارسی زبان را برای تغییر افکار مردم ایران تولید‌ و پخش می‌کرد همچون زباله‌ای به دور انداخته شده و تمام عوامل آنها از کار بیکار شده‌اند که این امر نشان داد جنگ شناختی، ترکیبی و رسانه‌ای دشمن نه تنهاموفق نبود بلکه خون شهدا ریشه این نظام و انقلاب را آنچنان آبیاری ساخت که دیگر حتی فکر بریدن یک شاخه از این درخت هم متصور نیست چه برسد به تغییر کل نظام و اکنون دشمنان ملول گشته‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcau0n6m49nem1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما