تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷
۰
plusresetminus
معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: دفاع مقدس شباهتی کم‌نظیر به واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از دقیانوس، ایوب کمالی معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در حاشیه افتتاح نمایشگاه خاکیان افلاکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، گفت: اندیشه دفاع مقدس برگرفته از اندیشه عاشورا و قیام امام حسین (ع) است.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت ابراز کرد: دفاع مقدس شباهتی کم‌نظیر به واقعه عاشورا دارد که حجم وسیعی از معنویت، انسانیت، موضوعات دینی و فرهنگی در آن وجود داشت.

وی اظهار کرد: در شرایطی که امروز دشمنان این سرزمین از هر روشی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب استفاده می‌کنند نباید از نسل جوان جامعه غافل شد، بنابراین باید ارزش‌های دفاع مقدس با روش‌ها و شیوه‌های ابتکاری و نوین برای نسل جوان تبیین شود.

کمالی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت یادآور شد: نمایشگاه خاکیان افلاکی از امروز تا ۱۰ مهرماه در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام در مصلی پیامبر اعظم (ص) دایر است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه خاکیان افلاکی فرصتی مغتم است تا بار دیگر دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس بازخوانی شوند.

کمالی عنوان کرد: از همه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت به ویژه نوجوانان و جوانان دعوت می‌کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcaw0n6u49new1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما