تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
امام جمعه موقت جیرفت گفت: رسانه‌های غربی با ایجاد امپراطوری دروغ پراکنی در دل حوادث سال گذشته با بصیرت ملت ایران شکست مفتضحانه‌ای خورد.
به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان و به نقل از دقیانوس؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله اکبری‌نیا عنوان کرد: دروغ‌های بزرگ دشمنان باعث شکست مفتضحانه خودشان شد.

امام جمعه موقت جیرفت افزود: در توطئه اغتشاشات سال گذشته در استان کرمان شهیدی نداشتیم و اغتشاشات بیشتر در شهرهای بزرگ مطابق با آماری که داده شده و گزارشی که اعلام شده، رخ داد.

وی بیان کرد: در شهرهای دیگر اغتشاش و اعتراض خیابانی نداشتیم و این امر می‌تواند دلایلی داشته باشد ، اول اینکه اغتشاش‌گران این شهرها را شاید کوچک می‌دانستند پس اعتراضات خود را  و میدان اغتشاشات را به شهرهای بزرگتر بردند دوم اینکه چون این شهرها کوچک بودند، مسئولین خوب توانستند مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا اظهار کرد: در اغتشاشات هیچ اتفاقی رخ نداد و فقط در همین شهرهای بزرگ اجتماعاتی بود و گاهی در یک خیابانی نیمه شب اعتراضی انجام شد ولی سریعاً جمع می‌شد.

وی مطرح کرد: به لطف خداوند متعال در ایامی که ملّی و مذهبی است؛ مردم وقتی که نقشه‌های دشمن را فهمیدند و از روز ۱۳ آبان که روز دانش‌آموز است و یک روز ملّی محسوب می‌شود؛ از روز ۱۳ آبان مردم جواب اغتشاش‌گران را با حضور خودشان در خیابان‌ها دادند.

امام جمعه موقت جیرفت ابراز کرد: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و این جمعیت شکوه‌مند و این حضور مردم، خصوصاً دانش آموزان عزیز، بی‌سابقه بود و این حضورها پیام دارد و آن این است که ما نظام و انقلاب خود را دوست داریم.

وی عنوان کرد: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ مثال‌زدنی بود زیرا همه منتظر بودند،  حتی خود دشمنان هم در انتظار بسر می‌بردند زیرا همه می‌خواستند بدانند  عکس‌العمل مردم  انقلابی ایران بعد از یک فصل اغتشاش خیابانی چه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا مطرح کرد: مردم به فرمان مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی در صحنه حضور پیدا کردند و هم جواب  اغتشاشگران و هم دشمنان را دادند و  یک ۲۲ بهمن بی‌نظیر را شکل دادند که بر همه ثابت شد، انقلاب اسلامی بیدی نیست که به این بادها بلرزد، زیرا این انقلاب صاحب دارد، طرفدار دارد و این مردم طرفدار انقلاب و طرفدار نظام اسلامی هستند.

امام جمعه موقت جیرفت افزود:  امپراطوری دروغ و توطئه دشمن آخرین تلاش‌های خود را معطوف به ایام‌های مذهبی، محرم، صفر و فاطمیه کرد که خصوصاً محرم و صفر سال ۱۴۰۲ در حقیقت با اینکه دشمن تلاش و برنامه‌ریزی کرد از چند ماه قبل که مردم مشکی نپوشند، مردم نذری ندهند، مردم در این ایام عزاداری خیابانی نداشته باشند؛ اما حضور مردم بی‌نظیر بود، در تمام ایام‌های ملّی و مذهبی بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ بی‌نظیر بود.

وی مطرح کرد: این حضورها و جمعیت‌ها نشان داد که مردم طرفدار نظام هستند، گاهی برخی از مشکلات تورم و گرانی این‌ها هم شکایت دارند و مقام معظّم رهبری هم دغدغه  داشتند، با همه این خدماتی که دولت اسلامی و دولت آیت‌الله رئیسی داشتند هم رهبری تمجید کردند و هم فرمودند که معیشت مردم را درست کنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا بیان کرد: آن چیزی که تأثیرگزار بود، صحبت‌های حکیمانه مقام معظّم رهبری بود که بصیرت افزایی کرد و همچنین نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر سخنرانان، ائمه جمعه، همه و همه به این مسائل کمک کرد و بصیرت مردم بالا رفت و صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

امام جمعه موقت جیرفت عنوان کرد: موضوع اغتشاشات مدیریت شد، امپراطوری دروغ رسانه‌های غربی دشمنان ما در شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، بی وقفه تلاش کرد تا حتی اگر کسی در بیمارستان فوت می‌کند و یا کسی به مرگ طبیعی در گوشه‌ای ا دنیا می‌رفت، آن را به نظام نسبت دهند و می‌گفتند؛ در اغتشاشات کشته شده است، اما موفق نشد.

وی افزود: نیروهای نظامی ما صلاح جنگی نداشتند هنگامی که در خیابان‌ها بودند و مردم حرف می‌زدند و ولی به نیروهای نظامی ما، این دروغگویان نسبت می‌دادند، خدارا شاکریم که  با بصیرت مردم و با برچیده شدن اغتشاشات، دشمن حمایتی دریافت نکرد  و  به لطف الهی امپراطوری دروغ شکست مفتضحانه‌ای نصیبش شد و انشاءالله این شکست‌ها ادامه‌دار خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: به لطف الهی این نظام، نظام اسلامی است و این پرچم به فضل الهی به زودی زود ان‌شاءالله به دست صاحبش یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcewf8zejh8x7i.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما