تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
۰
plusresetminus
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اجرا شد؛

برگزاری رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان جیرفت

رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس در شهرستان جیرفت امروز شنبه از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به سمت گلزار شهداء برگزار شد.
به گزارش راه آرمان به نقل از دقیانوس، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس امروز رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان جیرفت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه، سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان این مراسم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسئولین با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام در گلزار شهدای شهرستان جیرفت یاد و خاطره این عزیزان را گرامی و با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گلزار شهداء شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیّت والای دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: خداوند به همه خدمت‌گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق دهد که سرباز مکتب شهداء باشیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظّم رهبری مدظله العالی اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان یک الگوی رفتاری، به عنوان یک پایلوت عظیم راهبردی که حق حیات بر گردن همه ما دارد و در برابر این مسئولیت بزرگ در آینده شرمنده شهداء و خدای متعال و اهل بیت (ع) نباشیم.

ایوب کمالی معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ادامه گفت: هشت سال دفاع مقدس با جنگ مرزهای مقاومت، اراده و استقلال گسترش یافت.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، شهدای دفاع مقدس خصوصاً ۲۶ هزار شهید دانش آموز و ۷ هزار شهیده خانم به نابرابری جنگ پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی نو پا در مقابل بیش از سی کشور حمایت کننده صدام ایستادند و وجبی از خاک ایران را واگذار نکردند در صورتی که در دوره‌های مختلف از جمله قاجار و پهلوی با قراردادهای ننگین بخش‌هایی از کشور را واگذار کرده بودند.

وی به استناد سخنان مقام معظّم رهبری مدظله العالی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در جنگ مرزهای مقاومت، اراده و استقلال را گسترش دادیم

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه گفت: با تمام توان در صحنه خدمت به مردم ایستاده‌ایم و هفته بزرگداشت دفاع مقدس یادآور مجادهت‌های رزمندگان اسلام است.

بلندنظر اظهار کرد: شهداء با سربلندی در مقابل دشمن ایستادند و راه آنان ادامه دارد، ما با شهداء عهد می‌بندیم تا آخرین نفس و قطره خون راهشان را ادامه می‌دهیم.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: یک روزی استکبار جهانی صدام را ه جنگ با ایران تشویق و تصرف آن در یک هفته برای خود طراحی کردند، اما جمهوری اسلامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با خواری و ناتوانی در جنگ عقب نشینی کرد، ادامه داد: دفاع مقدس منجر به تشکیل بسیج و سپاه و انسجام بیش از پیش نیروهای مسلح شد و امروز به یک قدرت منطقه تبدیل شده‌ایم.

فرماندار جیرفت افزود: رئیس جمهور ایران اسلامی در سازمان ملل قرآن کریم را برای هم‌گرایی جهان اسلام بر روی دست گرفت و  امروز ارتباط جمهوری اسلامی با کل جهان و همسایگان برقرار شده و با کشورهای منطقه مراودات اقتصادی داریم.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcbz0b8wrhbf9p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما