تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۴
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: یکی از مهمترین شئون عاقبت بخیری در جامعه اسلامی ولایت‌مداری است.
از مهمترین شئون عاقبت بخیری ولایت‌مداری است
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ مراسم استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها صبح امروز یکشنبه از محل میدان حضرت امام خمینی (ره) جیرفت به سمت حسینیه شهداء برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم گفت: شهید ۲۰ ساله تازه تفحص شده امروز به همه ما افتخار داد تا در مراسم این شهید والامقام که در عملیات والفجر هشت جانفشانی کرد شرکت نمائیم.

امام جمعه جیرفت افزود: این شهید گمنام با رمز مبارک و مقدس یا فاطمه‌الزهراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: امروز خانواده‌های معظّم  شهداء بار دیگر احساس کردند که شهیدشان به شهر خود آمده است و بار دیگر حال و هوای معطری را در شهر ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم مطرح کرد: دشمنان اسلام، قرآن و ارزش‌های اسلامی بدانند که حقیقت این امّت و ملّت در مناسبت‌های مذهبی شهداء والامقام حضورشان نشانگر دینداری و التزام به دین و معنویت است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: مطالبه شهداء از ما ولایت‌مداری و با ولایت ماندن است که سعادت و عاقبت بخیری با ولایت بودن است.

وی تصریح کرد: پیام شهداء و انتظار آنها حفظ ارزش‌های اسلامی، حجاب، عفاف و پاکدامنی در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم مطرح کرد: شهداء از ما حجاب، عفاف و رفتار فاطمی را انتظار دارند و امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی خود جاری و ساری نمائیم.

امام جمعه جیرفت گفت: پیام شهداء حمایت از نظام و پای انقلاب اسلامی ایستادن است که از مهمترین خواسته‌های این عزیزان به شمار می‌آید.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdccsmqsm2bq1e8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما