تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰
۰
plusresetminus
دادستان کرمان گفت: آسانسورهای ساختمان قدیمی بیمارستان باهنر پلمب شد، شرکت‌های طرف قرارداد سبب تاخیر در فرآیند استانداردسازی شدند.
آسانسورهای بیمارستان باهنر کرمان پلمب شد
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی در نشست با حضور رئیس بیمارستان باهنر با اشاره به پلمب آسانسورهای ساختمان قدیمی این بیمارستان به دلیل اقدام نکردن به‌موقع به منظور استانداردسازی و معرفی این نهاد به مرجع قضایی اظهار کرد: ما با نظارت به هیچ وجه مخالف نیستیم و اقدام اداره استاندارد قابل تقدیر است.

وی افزود: تدبیر نیز مطلب دیگری است که به‌ویژه در اماکنی مثل بیمارستان‌ها که خدمت عمومی ارائه می‌کنند، باید مدنظر باشد تا وقفه در کار مردم ایجاد نشود و رضایت‌مندی بیشتر مردم را درپی داشته باشد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تأکید بر استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های بومی برای استانداردسازی آسانسورها گفت: متاسفانه شرکت‌های طرف قرارداد با اداره استاندارد تهرانی هستند و این باعث شده پاسخ‌گویی به مردم کرمان مطلوب و با سرعت انجام نشود.
 
وی افزود: سازمان استاندارد در جایگاه حاکمیتی، نظارت بر استاندارد کالا و خدمات را برعهده دارد و برون‌سپاری کار نظارتی بازخورد و نتیجه خوبی به‌دنبال نخواهد داشت.
 
لازم به‌ذکر است که استانداردسازی آسانسورها در استان کرمان طی ماه‌های اخیر تشدید و آسانسور برخی مجتمع‌های بزرگ شهر کرمان نیز پلمپ شده است.

انتهای خبر/س


 
https://armanekerman.ir/vdcgnu9quak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما