تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم‌ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.
شرور خطرناک پس از ۵ سال متواری بودن روانه زندان شد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری، ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری یک شرور خطرناک در شهرستان زرند خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کنترل و جمع‌آوری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار، متهم به آدم‌ربایی با محکومیت قطعی حبس تعزیری پس از پنج سال در این شهرستان دستگیر شد.
وی افزود: در پی نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان کرمان، مبنی بر احتمال حضور عضو یکی از متهمین آدم‌ربایی و شرارت در زرند، با صدور حکم جلب، برای دستگیری نامبرده اقدام شد.
رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در پرونده این شرور اتهام‌هایی از قبیل سرقت مسلحانه، حمل، خرید و فروش سلاح غیرمجاز، توهین، تهدید و ضرب و جرح نیز دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه این شرور خطرناک با سوابق موجود پس از صدور رای قطعی در سال 1397 به علت بزه آدم ربایی و محکومیت به حبس تعزیری متواری شده بود، افزود: با تلاش و فعالیت اطلاعاتی عوامل انتظامی و ماموران واحد اجرائیات دادگستری زرند شناسایی و طی عملیات ضربتی و اقدامات غافلگیرانه این شرور پس از پنج سال در زرند دستگیر و برای تحمل دوران محکومیت تحویل زندان شده است.
فرحبخش ضمن تشکر از عوامل فراجا در تامین نظم و امنیت شهرستان و دستگیری اراذل و اوباش گفت: با اشراف اطلاعاتی موجود زرند برای عاملان شرارت امن نیست و در زمینه اصلاح جامعه شهروندان مسئولیت اجتماعی دارند و بایستی نقش خود را در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به طرق مختلف ایفا کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ پسند https://armanekerman.ir/vdcg3u9q3ak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما