تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۹
۰
plusresetminus
استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: پیامبر اسلام(ص) ندای توحید و نبوّت را در عالم طنین‌انداز کرد.
نبی اکرم(ص) ندای توحید را در عالم طنین‌انداز کرد
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غزه شامگاه امشب در محل حسینیه شهداء جیرفت با حضور مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر واضحی آشتیانی گفت: پیامبر اسلام(ص) ندای توحید و نبوّت را بنابر دستورات الهی در عالم طنین‌انداز و فراگیر کرد.

استاد حوزه و دانشگاه قم افزود: پیامبر گرامی اسلام براساس رسالتی که داشتند به زن و مرد در جامعه عزّت و بزرگی عطاء کرد.

وی بیان کرد: فرزند برای والدین خصوصاً دختر به عنوان انیس و مونس پدر و مادر و مایه خیرات و برکات جامعه به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واضحی آشتیانی مطرح کرد: پدرها وقتی وارد خانه می‌شوند احترام خاصی به فرزند دختر دارند و در همه امورات این فرزند از اولویت خاصی برخوردار است.

استاد حوزه و دانشگاه قم ابراز کرد: بندگان با داشتن تقوا موجبات رضای خداوند تبارک و تعالی را فراهم می‌آورند و این تقوای الهی بسیار ارزشمند است.

وی اذعان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در عالم نبوت و ندای توحید را به جهانیان سر داد و این ابلاغ الهی را به خوبی در جهت بیداری اسلامی ارائه دادند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین واضحی آشتیانی مطرح کرد: یکی از مهمترین اهداف پیامبر گرامی اسلام (ص) گسترش حکومت نبوی و بالا بردن اعتماد به نفس مردم بود.

استاد حوزه و دانشگاه قم در ادامه بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) باورهای مردمی را همراه با اعتماد بنفس بالا برد و لشکر اسلام را پیش به سوی جلو حرکت داد.

وی افزود: یکی از اهداف پیامبر گرامی اسلام(ص) برقراری عدالت در بین آحاد مردم جامعه بود و با دستورات الهی این مسیر را به‌خوبی پیش برد.

انتهای پیام/ امیری https://armanekerman.ir/vdcjtaevvuqetaz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما