تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۱
۰
plusresetminus
عضو شورای شهر کرمان گفت: شورای شهر و شهرداری با کمک شورای محلات پروژه‌های کوچک شهری را در راستای جلب رضایت مردم افزوده است.
اجرای پروژه‌های کوچک شهری در راستای جلب رضایت مردم
عشرت کردستانی عضو شورای شهر کرمان درخصوص فعالیت‌های شورای اجتماعی محلات به خبرنگار راه آرمان گفت: اتفاق خوبی که در این دوره شورای شهر و شهرداری کرمان رخ داد، حاکمیت مردمی در اداره امور است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و مشارکت مردمی فرمودند.
 
وی افزود: تمام تلاش ما این بوده که در مرکز راهبردی همیاری اجتماعی محلات، هویت‌بخشی به محلات و مردم صورت گیرد، در‌عین‌حال که مردم می‌توانند به‌صورت مستقیم بر چگونگی رفع مشکلات خود نظارت داشته باشند.
 
این عضو شورای شهر کرمان ابراز کرد: بسیاری از مردم و محلات به کارگروه‌های مختلف ورود کرده، ضمن شناسایی آسیب‌های محلات، در مباحثی که نیاز به ارتقا و آموزش است، مشارکت می‌کنند.
 
کردستانی متذکر شد: در کنار اجرای طرح شهردار محلات که یک شخص مشخص پیگیری امور عمرانی و آسفالت معابر را انجام می‌داد، با اجرای جشنواره‌های متعدد همچون چایی نبات، فعالین محلات در حوزه‌های مختلف شناسایی شدند.
 
وی ادامه داد: این افراد به‌عنوان همیاران مرکز راهبردی همیاری اجتماعی محلات شناسایی شده، کلاس‌های آموزشی برای آنها برگزار شد، پس از توانمند شدن از این افراد برای رفع مشکلات محلات استفاده می‌شود.
 
عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد: در‌واقع تشکیل شورای اجتماعی محلات و کارگروه‌های رفع مشکلات آنها سبب شده تا مشکلات مربوط به شورا و شهرداری در نشست‌های مختلف مطرح و در‌نهایت با پیگیری‌ حل شوند.
 
کردستانی بیان کرد: یکی از ایراداتی که به بودجه امسال شهرداری و شورای شهر گرفته شد، این بود که ما ابر‌‌پروژه‌ای برای معرفی نداشتیم، درواقع علت این بود که ما با کمک شورای محلات پروژه‌ها را کوچک کردیم و پروژه‌های بیشتری در محلات مختلف اجرا کردیم.
 
وی افزود: در زمینه فعالیت‌های عمرانی در این دوره اقداماتی انجام شده که تاکنون بی‌سابقه بوده است و مردم ثمره این فعالیت‌ها را به‌وضوح می‌بینند که همین امر سبب رضایت آنها شده است.
 
عضو شورای شهر کرمان مطرح کرد: این شورای محلات در دوره‌های بعدی هم ادامه می‌یابد و مردم خود اداره کردن امور محله و شهر خود را در دست می‌گیرند.
 
کردستانی اضافه کرد: یکی دیگر از اتفاقات مطلوب این دوره شورای شهر و شهرداری این بود که اتاق شهرداران مناطق مختلف به‌روی مردم باز است و هر پنج‌شنبه اعضای شورا در یکی از مناطق شهر حضور یافته و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی می‌کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا کرامت ارباب‌رجوع حفظ شود حال آنکه شهرداری خادم مردم است و وظیفه رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم را به‌عهده دارد.
 
انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdchkqnz623nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما