تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
۱
plusresetminus
مدیرعامل فن‌گستر کارمانیا خبر داد:

ساخت پمپ تزریق دارو برای بیماران تالاسمی

مدیرعامل فن‌گستر با بیان اینکه عمده مصرف‌کنندگان این دستگاه بیماران تالاسمی هستند، گفت: با تولید این پمپ گام بزرگی در جهت بالا بردن سطح سلامت جامعه برداشتیم.
ساخت پمپ تزریق دارو برای بیماران تالاسمی
راحیل ابوالحسن‌زاده ماهانی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان ضمن معرفی محصولات دانش‌بنیان شرکت آتورینا فن‌گستر کارمانیا عنوان کرد: پمپ تزریق داروی قابل حمل یکی از دستگاه‌های حیاتی برای تزریق داروهای تدریجی به نام پمپ دسفرال و محصولی دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: شرکت آتورینا فن‌گستر کارمانیا در اسفند ماه ۱۳۹۱ با آرمان تولید تجهیزات دارویی براساس تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای بین‌المللی به ثبت رسید اما از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیرعامل فن‌گستر کارمانیا اذعان کرد: ما تأمین‌کننده حرفه‌ای پمپ‌های دسفرال (پمپ تزریق قابل حمل) هستیم و تاکنون بازار وسیعی را از مشتریان ۲۰۰ شهر  کشور ایران ایجاد کرده‌ایم.

ابوالحسن‌زاده  ادامه داد: ما تأمین‌کننده و صادرکننده قابل اعتمادی در زمینه پمپ تزریق قابل حمل هسیتم و از محصولات این شرکت دانش‌بنیان می‌توان به پمپ تزریق داروی دسفرال اشاره کرد.

وی تأکید کرد: پمپ دسفرال برای تزریق انواع داروهای تدریجی و زیرجلدی مثل داروی مورفین، هپارین، مخصوصاً دسفرال و … استفاده می‌شود.

ابوالحسن‌زاده به ویژگی‌های ظاهری این دستگاه اشاره کرد و گفت: قابلیت‌هایی همچون دقت بالا در مقدار و مدت زمان تزریق، دارای باطری داخلی قابل شارژ به همراه شارژر، دارای حالت تزریق دستی و خودکار، دارای صفحه نمایش فارسی، امکان مکث و از سرگیری تزریق را داراست.

مدیرعامل فن‌گستر با بیان اینکه  عمده مصرف کنندگان این دستگاه بیماران تالاسمی هستند، اذعان کرد: این بیماران بعد از تزریق خون برای متعادل‌کردن سطح آهن خود باید داروی دسفرال را در مدت ۸ الی ۱۲ ساعت تزریق کنند، اگر این دارو تزریق نشود آهن تجمع‌یافته در بدن بیمار، دفع نشده و باعث رسوب در کبد و قلب می‌شود.

وی ادامه داد: با تزریق مرتب دارو توسط پمپ دسفرال سطح فریتین کاهش پیدا می‌کند، بنابراین دستگاهی که بتواند این دارو را طبق استانداردهای تعریف شده تزریق نماید و کاربرد و کارایی بالایی داشته باشد لازم و ضروری بود، که این امر انگیزه تولید این دستگاه شد.

ابوالحسن‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: با تولید این دستگاه می‌توان گام بزرگی در جهت بالا بردن سطح سلامت جامعه و خودکفایی ایران اسلامی برداشت، تا به‌ کل نیاز کشور را برطرف ساخت.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdch-qnz-23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما