تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره زندان جیرفت مطرح کرد:

عزم جدی در جهت توانمندسازی علمی زندانیان

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: عزم جدی در جهت توانمندسازی علمی زندانیان صورت می‌گیرد.
عزم جدی در جهت توانمندسازی علمی زندانیان
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با هفته سوادآموزی، محمد رودباری رئیس اداره سوادآموزی به همراه غلامرضاشریف‌ راهبر آموزشی اداره سوادآموزی جیرفت با حضور در محل زندان این شهرستان، ضمن بازدید از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی، با محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان جیرفت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمدرضا شریفی گفت: عزم جدی در جهت توانمندسازی علمی زندانیان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره زندان جیرفت با اشاره به بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در خصوص تبدیل زندان به آموزشگاه‌ نیکی‌ها، اظهار کرد: به‌منظور بهره‌گیری همه زندانیان از نعمت سواد، در بدو ورود مورد ارزیابی تحصیلی قرار می‌گیرند تا چنان‌چه توانایی خواندن‌ و‌ نوشتن نداشتند، به کلاس‌های نهضت سوادآموزی معرفی شوند.

شریفی خاطرنشان کرد: زندانیان می‌توانند از آموزش ابتدایی شروع و تا مدارج عالی دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

در ادامه رودباری رئیس اداره سوادآموزی شهرستان به همراه راهبر آموزشی سوادآموزی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و برنامه‌های اصلاحی‌ و‌ تربیتی و بازدید از کلاس‌های آموزشی سوادآموزی و مهارت‌آموزی، گفت: یادگیری مهارت‌های مختلف فرصتی برای توانمندسازی شغلی و درآمدزایی در کنار کسب علم‌ و‌ دانش است.

در پایان توسط رئیس‌ و‌ راهبر آموزشی اداره سوادآموزی شهرستان، کتاب و لوازم‌التحریر مورد نیاز به سوادآموزان دوره انتقال، اهدا شد.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdciwyazqt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما