تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
۰
plusresetminus
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

مطالعه زندگینامه شهید سعادتمندی دنیوی و اُخروی را در پی دارد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: جوانان با مطالعه زندگینامه شهید درس سعادتمندی را بیاموزند.
مطالعه زندگینامه شهید سعادتمندی دنیوی و اُخروی را در پی دارد
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ اولین یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال استان کرمان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت صبح امروز چهارشنبه در محل مصلی بزرگ شهر جیرفت برگزار شد.

اصغر باقرزاده در یادواره شهدای ۱۵ و زیر ۱۵ سال دانش آموز شهرستان جیرفت گفت: نسل جوان با مطالعه زندگینامه شهداء می‌تواند درس زندگی سعادتمند را در زندگی بیاموزد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: شهداء سن‌های ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال با جان‌فشانی و ایثار خود به این مرتبه عالی دست پیدا کردند.

وی بیان کرد: شهداء دانش‌آموز برای دین مبین اسلام، قرآن و مردم جامعه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و با بصیرت خود در مقابل دشمن پیروزی را به ارمغان آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد: امروز در جنگ فرهنگی و حمله ناجوانمردانه‌ای که دشمن دارد؛ جوانان ما با کشش پروردگار خود در این جنگ حق می‌توانند همچون همیشه پیروز میدان باشند.

باقرزاده ابراز کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهداء والامقام باعث شناخت بیشتر شهداء خواهد شد و هر یک از دانش‌آموزان با مطالعه زندگینامه یک شهید می‌توانند به سعادتمندی دست پیدا نمایند.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهداء والامقام باعث شناخت بیشتر از سیره و سلوک الهی خواهد شد و این شناخت عزّت را فراهم خواهد آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: آینده درخشان، نورانی و شهادت‌گونه را برای همه دانش‌آموزان کشور عزیزمان ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای خبری/ امیری https://armanekerman.ir/vdciyyazyt1apq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما