تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
۰
plusresetminus
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان و به نقل از دقیانوس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور رئیسی صبح روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت در محل سالن ابرار جیرفت ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، گفت: شهداء به ندای امام خود لبیک گفتند و برای دفاع از حریم این خاک و کشور از جان خود گذشتند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت افزود: مقام معظّم رهبری مدظله العالی در گام دوم انقلاب بر این تأکید دارند که ما خودمان را قوی کنیم تا استکبار بر ما چیره نشود و دانش آموزان باید با الگوگیری از شهداء راه آنها را ادامه دهند.

رئیسی بیان کرد: جوانان باید رابطه خود را با خدای متعال تقویت کنند و دشمن را بشناسیم و فریب دشمن را نخوریم.

وی مطرح کرد: این مراسم با برنامه‌های متنوع از جمله روایت‌گری ۸ سال دوران دفاع مقدس توسط محمد حجتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مداحی، پخش سرود و تقدیر از دانش آموز نخبه زهرا عارفی حائز رتبه ۶ کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ همراه بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی عنوان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثار و فداکاری شهداء والامقام ماندگار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت افزود: انتشار ارزش‌های معنوی با عطر خون شهیدان والامقام تأثیر بسزایی در جوانان دارد و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به‌دنبال دارد.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcjtaevouqetyz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما