تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تسریع در پروژه‌های گازرسانی در سطح استان و به‌ویژه مناطق محروم در جنوب و شرق تأکید کرد.
عملیات گازرسانی به شهرستان جیرفت باید سرعت یابد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ۱۲ دی‌ماه طی نشستی با سرپرست شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان متعهد است در جهت حفظ حقوق بیت‌المال، حمایت‌های قضایی و قانونی را از سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات رسان انجام دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن بخش اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت و محرومیت این منطقه، وجود پروژه‌های عظیم گلخانه‌ای، لازم است گازرسانی به این شهر در اولویت شرکت گاز استان قرار گیرد.

حمیدی بیان کرد: با توجه به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان، برخورد قانونی در انتظار افرادی خواهد بود که اقدام به تصرف اراضی دولتی یا ساخت و ساز غیرقانونی در اطراف شهرها از جمله کرمان کرده‌اند.

محمدرضا سلیمانی سرپرست شرکت گاز استان کرمان نیز در این نشست گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت گاز استان مقرر شده تا در دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به بخش‌های علی آباد، دهکهان و جبالبارز در جنوب استان به بهره‌برداری برسد و همچنین در این ایام گلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهر رمشک نیز رقم خواهد خورد.

وی روند گازرسانی به روستاهای استان کرمان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌های منسجمی برای گازرسانی به روستاها مدنظر است و در چند سال آتی بخش اعظمی از استان پهناور کرمان از نعمت شبکه گازرسانی برخوردار خواهند شد.

سلیمانی در پایان از عزم جدی شرکت گاز استان برای گازرسانی به اسفندقه جیرفت سخن گفت و اظهار کرد: برای اتصال این شهر به شبکه گازرسانی با دو پیمانکار قرارداد منعقد شده و به‌دلیل زمان‌بربودن و هزینه بالای این پروژه، اقدام به اخذ مجوز و اعتبارات از شرکت ملی گاز شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: ایسنا https://armanekerman.ir/vdciqvazrt1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما