تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
۰
plusresetminus
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: در ایام دهه فجر ۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار می‌شود.
۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در کرمان واگذار می‌شود
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سید مصطفی آیت الله‌ی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و مدیران اجرایی مربوطه استان نهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان در روز شنبه ۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ابتدای جلسه ضمن اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان گفت: برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌شده‌اند.

وی در خصوص اراضی الحاقی مصوب افزود: در شهرهای شمال استان کرمان حدود ۲۵۱۴ هکتار اراضی الحاقی تا به امروز مصوب شده است و ۶۲۲ هکتار در دست اقدام است.

حافظی ادامه‌داد: در حال حاضر ۲۰ پروژه آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام عملیات هستند که جمع این پروژه‌ها ۶۴۵ هکتار است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان در خصوص بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده گفت: در استان کرمان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۴۷ پروانه ساختمانی صادر شده که معادل ۱۰۸۶ واحد مسکونی است و از این تعداد ۵۱۲ واحد آن در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری شد.

وی همچنین به وضعیت مناسب طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در استان کرمان اشاره و گفت: در ایام دهه فجر تعداد قابل توجهی از اراضی نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به مردم واگذار می‌شود و نیز افتتاح واحدها به‌صورت گروه‌های ساخت شرکت تعاونی‌ها در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

حافظی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار محترم استان کرمان افزود: ۳ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ایام دهه فجر واگذار می‌شود و همچنین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پایان سال این عدد را به ۱۰ هزار قطعه زمین برسانیم.

انتهای خبر/طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcg379qwak9w74.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما