تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰
۰
plusresetminus
فرماندار رودبار جنوب گفت: انقلاب اسلامی پیشرفت‌های مختلفی را بوسیله مردم و جان‌فشانی شهدا بدست آورده است، دهه فجر فرصت مناسبی برای آگاهی از این دستاوردهاست.
دهه فجر، فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “راه آرمان“؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس رودبار جنوب با حضور مسئولان در مدرسه فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها حیدرآباد طنین‌انداز شد.

علی پرورش فرماندار شهرستان رودبار جنوب در این برنامه ضمن تبریک چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ظلم‌های رژیم پهلوی در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: بیشترین ظلم‌ها در دوران ستم‌شاهی به مردم مستضعف می‌شد حتی امکان تحصیل هم برای آن‌ها فراهم نبود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های مختلفی را بوسیله مردم و جان‌فشانی خون شهدا بدست آورده است تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی از این دستاوردها و یاد کردن از امام راحل و تجدید پیمان با شهداست.

پرورش با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب نیاز به تبیین بیش از پیش دارد، گفت: انقلاب اسلامی یک گنج است که باید از آن مراقبت کنیم و در مسیر اسلام حرکت و پای این انقلاب بمانیم.

فرماندار رودبار جنوب مهم‌ترین حماسه پیش‌رو را انتخابات دانست و افزود: برگزاری انتخابات خود از برکات انقلاب اسلامی است که مردم در انتخاب سرنوشت خود آزاد هستند و هر کس را که بخواهند به عنوان مسئول جمهوری اسلامی و خدمت‌گزار انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، دانش‌آموزان با خواندن سرود ملی ایران و زمزمه سرودهای انقلابی یاد و خاطره مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را در به بار نشاندن درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی گرامی داشتند.

انتهای خبر/پورحیدر

منبع:رودبار ما https://armanekerman.ir/vdca0an6i49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما