تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۵
۰
plusresetminus
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان مطرح کرد:

نظم و امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان نظم و امنیت امور انتخابات را یکی از ماموریت‌های مهم پلیس کرمان در کنار دیگر برنامه‌های ایام پایانی سال برشمرد.
نظم و امنیت انتخابات از ماموریت‌های مهم پلیس
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار عبدالعلی روانبخش، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اساساً انتخابات یکی از رویدادهای سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مشارکت مردم نیز در این رویداد ملی همواره با شکوه و دشمن‌شکن بوده است.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت امور مربوط به انتخابات نیز از مأموریت‌های مهم پلیس است که با توجه به هم‌زمانی این رویداد سرنوشت‌ساز با ایام پایانی سال، مجموعه انتظامی کل استان در کنار سایر مأموریت‌ها برای اجرای این رویداد هم در حال تلاش و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برآورد و اختصاص نیروی مورد نیاز برای امنیت حوزه‌های اخذ رأی و برقراری نظم امور مربوط به انتخابات اسفندماه گفت: قطعاً با همکاری، همیاری و همراهی عموم مردم ولایی و همیشه همراه استان و میهن عزیزمان این دوره از انتخابات نیز به نحو احسن انجام خواهد شد و در ادامه نیروهای خدوم پلیس به سراغ مأموریت‌های نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ خواهند رفت.
منبع: مهر
انتهای خبر/ک

  https://armanekerman.ir/vdccooqss2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما