تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت:

خبرنگاران مجاهدین جبهه امروز با سلاح جهاد تبیین هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین به شمار می‌آیند.
خبرنگاران مجاهدین جبهه امروز با سلاح جهاد تبیین هستند
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ محسن نسب‌امیری صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در سپاه ثارالله گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین هستند.

محسن نسب‌امیری افزود: شورآفرینی در عرصه انتخابات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف اصلی و خطیر اصحاب قلم و رسانه است.

وی بیان کرد: همه آحاد مردم جامعه از جبهه انقلاب باید سهم داشته باشند و بایستی وظیفه خود را به‌نحو احسنت انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بسیجیان پا در رکاب که از بدنه سپاه نیز هستند همیشه در کنار مردم و ما قرار دارند و هر جا که نیاز باشد به عنوان مطالبه‌گر به حق ورود پیدا می‌کنند.

نسب‌امیری تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه هر جا که نیاز باشد ورود می‌کند و برای مردم و در جهت رفاه حال عموم جامعه قدم بر می‌دارد و با استفاده از ظرفیت بسیج و مردم کار را بهتر و بیشتر پیش می‌برد.

وی اذعان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همیشه برای تقویت بُنیه نظام و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا می‌کنند و به مردم خدمت‌رسانی شایانی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: مردم با اعتقاد به فرهنگ ناب شهادت و شهید‌شدن که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در کنار سپاه قرار دارند که با کمک‌های جهادی همیشه خدمات مهمی صورت می‌گیرد.

نسب‌امیری ابراز کرد: هر جا که نیاز به خدمت به مردم باشد سپاه ورود پیدا می‌کند و مانند پروژه‌های آبرسانی، آب شرب و محرومیت‌زدایی که تاکنون ۱۴۰ روستا در این زمینه خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

انتهای خبر/ امیری

منبع: دقیانوس https://armanekerman.ir/vdccsoqs42bq118.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما