تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره):

پرداخت زکات در استان کرمان ۳۵ درصد رشد داشته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از رشد ۳۵ درصدی پرداخت زکات و تحقق ۱۱۳ درصدی برنامه زکات استان کرمان خبر داد.
پرداخت زکات در استان کرمان ۳۵ درصد رشد داشته است
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» جلسه ستاد احسان و نیکوکاری و جشن رمضان استان کرمان صبح امروز با حضور آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور، احمد مرادی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان و ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: دیار کریمان از استان‌های پهناور با ۳۷ اداره اجرایی است و حدود ۹ درصد از جمعیت استان کرمان تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۹۵۰ نفر تعداد کارکنان کمیته امداد در سراسر استان کرمان است، ادامه داد: ۳۵ درصد رشد پرداخت زکات در استان را داشتیم و ۱۱۳ درصد برنامه زکات استان کرمان محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۲ درصد رشد صدقات در استان را داشتیم، بیان کرد: هم‌افزایی خوبی بین کمیته امداد امام (ره) و سازمان‌ها حمایتی و خدمت‌رسانی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ایام پیش رو که به عید نوروز منتهی می‌شود بتوانیم خدمات خوبی به مددجویان تحت پوشش ارائه کنیم، افزود: همکاری رسانه‌های استان در افزایش کمک‌های مردمی بسیار اثرگذار بوده است.

احمد مرادی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که ارتباط خیلی خوبی بین مجموعه بسیج، کمیته امداد و سپاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات خوبی با همکاری هم در بحث محرومیت‌زدایی از استان کرمان انجام شده است، گفت: این روند را در سال آینده با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جشن نیکوکاری را درپیش داریم، افزود: قرار است که یک پویش پایگاه به پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خدمت به محرومان جامعه راه‌اندازی شود.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: تسنیم https://armanekerman.ir/vdcayon6e49nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما