تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به سه مؤلفه کارنامه، برنامه و کابینه نامزد انتخاباتی توجه کرد.
کارنامه، برنامه و کاندیدای نامزد انتخاباتی سه مؤلفه انتخاب
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《راه آرمان》؛ ظهر امروز همایش جهاد تبیین مداحان و ستایشگران دیار سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.
 
ابوالحسن حسین‌زاده در این مراسم گفت: خون و مرام حاج‌قاسم است که تاریخ را باز می‌کند بنابراین هدف و مرام مداحان این است که به تبیین آن بپردازند.
 
وی مهم‌ترین علت سقوط پهلوی را بی‌توجهی به هویت دین‌داری مردم دانست و توضیح داد: هر کسی که از پایگاه دین با مردم صحبت می‌کند از جمله مداحان، علما، مسئولان و ... دارای جایگاه حساسی است و اگر در این زمینه به‌درستی اقدام نکند به اسلام و دین خیانت کرده است.
 
حسین‌زاده ادامه داد: آن‌چه که باعث اختلافات و اغتشاشات در کشور شد به گفته کارشناسان از سوی نسل زد بود و چون ما نتوانستیم هویت را به نوجوان‌مان را بشناسانیم بنابراين بچه‌های ما دچار رویکرد و اعتراضات بی‌هدف شدند ازاین‌رو باید جوانان را به خودشان شناساند.
 
کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: بزرگ‌ترین ملی‌گرا حاج‌قاسم بود، متاسفانه برخی مذهبی‌‌ها در برخی شرایط، رفتار نامناسبی ندارند.
وی عنوان کرد: دشمن بر روی وضعیت بدحجابی کار کرده است، بخش عمده‌ای از نوجوانان‌مان تحت تاثیر رسانه‌ها قرار گرفته‌اند بنابراین با کار فرهنگی و البته با صبر باید در این زمینه قدم گذاشت.
 
حسین‌زاده با تاکید بر این‌که مهم‌ترین رکن اجرای کار فرهنگی صبر و حوصله است، تشریح کرد: در حوزه‌های فرهنگی نیاز به تدبیر است، این موضوع را شهید مطهری به سه نکته بند، پند و تدبیر توضیح داده است.
 
این استاد دانشگاه بیان کرد: چهار هویت دینی، ملی، قومی، جهانی و مدرن برای هر فردی وجود دارد که از این میان هویت دینی به عنوان حول و محور سایر هویت‌ها است و این هویت به دلیل انتخاب خود فرد از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: شعار آزادی متعلق به دین ما و اسلام است درحالی‌که این شعار را کنار گذاشته‌ایم اما دیگران از آن بهره‌برداری می‌کنند و افرادی با استفاده از این شعار علیه جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: از علت‌هایی که جوانان به سمت رسانه‌های بیگانه رفتند این است که ایرادات و مشکلات گفته نمی‌شود و فقط به‌دنبال دفاع هستیم.
 
این استاد دانشگاه اظهار کرد: ایران دارای یک انتخابات آزادی است که مشارکت باعث قوت ایران می‌شود.
 
حسین‌زاده توضیح داد: کشورهای دیگر به دنبال این هستند که ببینند میزان سرمایه اجتماعی کشورمان تا چه میزان است از این رو امنیت، قدرت و رفاه به مشارکت بستگی دارد.
 
وی به ابعاد مختلف انتخاب بهتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به کارنامه، برنامه و کابینه نامزد انتخاباتی توجه و بر این اساس انتخاب کرد.
 
انتهای خبر/ پسند
https://armanekerman.ir/vdcba9b8arhbffp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما