تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
۰
plusresetminus
فی‌مابین ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان کرمان رخ داد:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری در جهت کاشت ۱۰ هزار نهال درخت

به‌منظور مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه احیاء توسعه و افزایش سرانه فضای سبز تفاهم‌نامه‌ای در جهت کاشت ۱۰ هزار نهال به امضاء رسید.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری در جهت کاشت ۱۰ هزار نهال درخت
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»  و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان،علیرضا ابوالحسنی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، کارشناسان و رؤسای ادارات مربوطه دو مجموعه جلسه‌ای در راستای امضا تفاهم‌نامه کاشت ۱۰ هزار درخت برگزار شد.

 رضا حافظی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی به موضوع تفاهمنامه اشاره کرد و گفت: ارتقاء فرهنگ حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی از طریق آموزش، توانمندی‌سازی و ارتقاء آگاهی بین پرسنل و ساکنین پروژه‌های نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های در سطح استان موضوع اصلی تفاهمنامه است.

 وی همچنین افزود: توسعه فضای سبز در شهرک‌های مسکونی در دست اقدام پروژه‌های ملی، استانی و ساماندهی دوستداران طبیعت از طریق طرح‌ ملی همیاران طبیعت و صدور کارت عضویت برای متقاضیان و همچنین مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت (طی ۴ سال) برای تولید و غرس نهال در مناطق معرفی شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان موضوع مهم دیگر تفاهم‌نامه هستند.

 شایان ذکر است در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ها به امضای مدیران کل دو مجموعه رسید.


انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcbz9b89rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما