تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۹
۰
plusresetminus
استاندار کرمان گفت: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان از ۳۱ به رتبه ۴ ارتقا پیدا کرده است، که محصول یک کار جمعی است و همت دستگاه‌ها پای کار آمدند.
رتبه ۴ کشوری فضای کسب‌وکار به استان کرمان تعلق گرفت
 به گزارش گروه اقتصادی پایگاه بخری تحلیلی «راه آرمان»؛ محمدمهدی فداکار عصر امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: اینکه رتبه فضای کسب و کار استان کرمان از ۳۱ به رتبه چهارم کشوری ارتقا پیدا کرده است، اتفاقی نیست؛ ارتقای فضای کسب و کار استان کرمان محصول یک کار جمعی است و همت دستگاه‌ها پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات در جلسات رفع موانع تولید پیگیری و رفع می‌شود و گاهی اوقات پروژه به پروژه مشکلات را جلو می‌بریم و تلاش می‌کنیم که مشکلات آن حل شود، افزود: همه کمک خواهیم کرد تا مشکل سرمایه‌گذاران در استان برطرف شود و در این حوزه هم‌افزایی وجود دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها موظف هستند که اشتغال ایجاد شده خود را ثبت سامانه رصد کنند و این اشتغال راستی آزمایی شود، گفت: دستگاهی که در این زمینه بی‌تفاوت هستند، این موضوع حتماً در تخصیص بودجه آخر سال آنها لحاظ می‌شود، تا ثبت سامانه آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه عدم همکاری برخی دستگاه‌ها باعث می‌شود زحمت بقیه دستگاه‌های استان نیز دیده نشود و نتیجه لازم را برای استان نگیریم، ادامه داد: اشتغال شرکت‌های بزرگ استان کرمان در سامانه ثبت نمی‌شود در حالیکه این شرکت‌ها هر ساله اشتغالزایی خوبی دارند که هم پایدار و هم درآمد شاغلین آنها خوب است.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: تسنیم https://armanekerman.ir/vdchvwnzz23nx-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما