تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
۰
plusresetminus
با حضور فرمانده بسیج و جمعی از هنرمندان؛

پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج به کار خود پایان داد

پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج روز جمعه با حضور فرمانده بسیج و جمعی از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون در سالن همایش‌های موزه ملی ایران با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج به کار خود پایان داد
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و هنرمندان، پیشکسوتان، بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون جمعه شب به کار خود پایان داد.
 

جوایز بخش فیلمنامه


در بخش فیلم‌نامه‌نویسی، رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم‌نامه مرزبان به نویسندگی بهروز زارعی از استان سمنان، رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم‌نامه ننه علی به نویسندگی غلام حیدری از استان تهران و رتبه اول شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم‌نامه نذر به نویسندگی فرزاد خاقانی از استان اردبیل تعلق گرفت.
 

جوایز بخش نماهنگ


در بخش نماهنگ رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نماهنگ کریم آباد به تهیه‌کنندگی هاشم مسعودی و مجتبی احسانی از استان خراسان رضوی، رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نماهنگ امانت عشق به تهیه‌کنندگی موسسه چهار باغ هنر از استان یزد و رتبه اول شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نماهنگ ایراندخت به تهیه‌کنندگی عبدالحسین میردامادی از استان قم اهدا شد.
 

جایزه بخش ویژه مظلومیت غزه



تندیس ویژه حاج قاسم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نماهنگ منجی العالم به تهیه‌کنندگی محمدجواد آشتیانی از
استان تهران تعلق گرفت.
 

جوایز بخش پویانمایی


در بخش پویانمایی هیات داوران از انیمیشن جای خالی ساخته هدیه عطائیان از استان خوزستان تقدیر کرد. در این بخش، رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به انیمیشن دوست خط خطی به کارگردانی علی جنتی از استان خراسان شمالی، رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به انیمیشن رنگین کمان به کارگردانی عباس عباسی وزین از استان خراسان رضوی و رتبه اول شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به انیمیشن درخت ترش به کارگردانی اکبر تراب پور از استان همدان اعطا شد.
 

جایزه ویژه هیات داوران



جایزه ویژه هیات داوران، شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به دلیل اجرا و پرداخت درست به مضمون همبستگی ملی و تقدس پرچم ایران تعلق به انیمیشن پیچ تاریخی به کارگردانی میلاد محمدی از استان تهران تعلق گرفت. جایژه بخش ویژه مظلومیت غزه شامل تندیس ویژه حاج قاسم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی نیز به انیمیشن خونه دزد به کارگردانی حمید نخعی امرودی از استان یزد اهدا شد.
 

جوایز بخش مستند


در بخش مستند، هیات داوران از دو فیلم ماهر ساخته محمدسلیمی راد از استان کهگیلویه و فیلم حبیب کورش و دیگران ساخته حسین نژادموسی از استان خراسان رضوی به طور مشترک تقدیر کرد. رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم بچه های کوچه بینش به کارگردانی شبنم طارمی از استان زنجان، رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم شوتی به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد و رتبه اول شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم استوار گنجی به کارگردانی عباس شفیعی از استان خوزستان تعلق یافت.

جایزه ویژه هیلت داوران شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی در این بخش نیز به فیلم مادر به کارگردانی نعمت الله سرگلزایی از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.
 

جوایز بخش داستانی



در بخش داستانی، هیات داوران از سه فیلم مادر ساخته آرمین پور محمد از استان کردستان و فیلم بادیه نشین ساخته عماد سلمانی از استان خوزستان و آمبولانس ساخته محسن جهانی از استان خراسان رضوی به‌طور مشترک تقدیر کرد. در این بخش، رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم خلوت انس به کارگردانی سیدعلی میرالهی از استان یزد، رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم نشانه به کارگردانی سعید ولی‌زاده از استان خراسان رضوی و رتبه اول شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم جبران می‌کنم به کارگردانی جمال احمدی از استان اصفهان تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز در این بخش، شامل تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم صحنه به کارگردانی امیر مهندسیان از استان البرز اهدا شد.

در این بخش، تقدیر بخش ویژه مظلومیت غزه شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی نیز به فیلم شورشی به کارگردانی علی سلمانی از استان خراسان رضوی اهدا شد.

جایزه بخش ویژه مظلومیت غزه هم شامل تندیس ویژه حاج قاسم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم پیش از بهشت به کارگردانی احمد حیدریان از استان تهران تعلق گرفت.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccooqsm2bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین