تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «اسحق عزیزی»:

در راه خدا همیشه مبلغ اسلام باشید

شهید «اسحق عزیزی» در وصیت‌نامه خود آورده است: لشکر کفر آماده مبارزه علیه اسلام است امیدوارم که در راه خدا مبلغ اسلام باشید.
در راه خدا همیشه مبلغ اسلام باشید
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید «اسحق عزیزی» یکم فروردین ۱۳۴۸ در روستای چاه‌شاهی منوجان از توابع شهرستان کهنوج دیده به جهان گشود.

وی تا اول راهنمایی درس خواند و به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم خرداد ۱۳۶۷در شلمچه بر اثر جراحات جنگی به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش بدست نیامده است.

مزار یادبود وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است. برادرش ابراهیم نیز به شهادت رسیده است.  

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید اسحق عزیزی را با هم مرور می‌کنیم:

نه تسلیم نه سازش - نبرد با آمریکا تا پیروزی. اگر شهید شدم کنار قبر پدرم دفن کنید. مادرم و خواهرم چون وقتی آمدم شما را ندیدم هرچه از من دیدید مرا عفو کنید و امیدوارم که از پیروان فاطمه زهرا باشید و در راه خدا همیشه مبلغ اسلام باشید.

از طرف من از تمامی برادران و خواهران مظهرآباد طلب عفو کنید و امام عزیز را دعا کنید و همیشه به مسجد بروید و چون مساجد سنگر است. دوست دارم که بیمار نمیرم، به‌زیر رختخواب خار نمیرم، چنین مرگی به من صد افتخار دارد، که در زیر آتش رگبار بمیرم.

سلام و درود بر روندگان راه الله، اینک که لشکر کفر آماده مبارزه علیه اسلام عزیز شده برخود دیدم که در زیر پرچم اسلام علیه کفر و ظلم و ستم برای حمایت از اسلام آماده نبرد شدم. امیدوارم که خداوند بزرگ از گناهان گذشته من در گذرد و پرچم اسلام پیروز در سرتاسر گیتی برافراشته شود.

ضمن سلام به امام زمان (عج) و نایب برحق او امام عزیز و رهبر کبیر انقلاب و منجی انسان‌ها، کسانی که ایمان آوردند در راه خدا و کسانی که کافر شدند در راه شیطان می‌جنگند. پس شما مؤمنان با دوستان شیطان نبرد کنید که مکر و حیله شیطان بسیار ضعیف است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcdon0fxyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما