تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱
۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.
رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب کمال خداداده (زید عزه) سلام علیکم؛

معارف با عظمت اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، سلاح مصونیّت‌بخش جامعه است و امام خمینی (قدس‌الله‌نفس‌الزکیه) با ندای توحیدی و تمسک به همین معارف والای اهل‌بیت (علیهما ‌السلام) و ارزش‌های دینی و انسانی معجزه‌ عصر معاصر و حرکت عظیم انقلاب اسلامی را سامان بخشید.

«دهه‌ی کرامت» میلاد بزرگ بانویی از جنس امامت، حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها) و بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی (علیهم‌السلام) و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیهما آلاف التحیه و الثناء) بستری معنوی برای تبیین و کسب معارف از گنجینه‌ والای اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در برهه‌ حساس کنونی و رسیدن به حیات طیبه است.

با عنایت به نیاز امروز جامعه و ضرورت‌های مورد تأکید علمای دینی در معطر نمودن فضای کشور به عطر روحبخش معارف اسلامی و معنویات الهی و نظر به شایستگی، تجربیات و تعهد، جنابعالی را به سمت «رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت» منصوب می‌نمایم.

امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گرانسنگ دهه‌ کرامت و بهره‌مندی از تمامی زمینه‌های موجود، اعم از مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، تشکل‌های مردم‌نهاد، اعتاب مقدسه، حوزه‌های علمیه، مراکز آموزشی و فرهنگی در بزرگداشت شایسته این دهه، گام‌های مؤثری را بردارید.

مزید توفیقات شما را در سایه توجهات بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان (عجل‌الله‌تعالی فرجه الشریف‌) و تمسک به ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(علیه‌السلام) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواهانم.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی


منبع: فارس

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgny9qtak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما