تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴
۰
plusresetminus
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

زولبیا و‌ بامیه ممتاز با جعبه هر کیلو ۱۳۵ هزار تومان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: آخرین جلسه کمیسیون نظارت‌بر سازمان‌های صنفی برگزار و نرخ مصوب زولبیا و بامیه ۱۳۵ هزار تومان تعیین شد.
زولبیا و‌ بامیه ممتاز با جعبه هر کیلو ۱۳۵ هزار تومان
مهدی حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: تا کنون هشت جلسه کمیسیون نظارت برسازمان‌های صنفی استان کرمان را برگزار کرده و مشکلات این عرصه را در ثبات قیمت‌های از سوی واحدهای صنفی مورد بررسی قرار دادیم.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان اذعان کرد: در راستای استاندارسازی، چابک‌سازی توانمندسازی و شفاف‌سازی اتحادیه‌ها طرح ادغام اتحادیه‌های صنفی استان را در دستور کار کمیسیون نظارت استان قرار دادیم.

 حسینی‌نژاد افزود: ادغام و ساماندهی اتحادیه‌های صنفی مشابه و همگن، افزایش بهره‌وری، استاندارسازی، چابک‌سازی، رفع موانع کسب وکار، قطعا تسهیل فعالیت‌های صنفی، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد تشکل‌های صنفی توانمند و اثرگذار در اقتصاداستان کرمان را به‌دنبال دارد.

رئیس کمیسیون نظارت برسازمان‌های صنفی استان کرمان تاکید کرد: در راستای شاخص‌های مطروحه دبیرخانه کمیسیون با ارزیابی دقیق براساس سه محور حدنصاب اعضاء اتحادیه، بنیه مالی اتحادیه و وجود رسته‌های مشابه طرح ادغام اتحادیه‌های همگن و موازی را در کمیسیون نظارت استان ارائه و ادغام اتحادیه پس از تصویب انجام می‌شود.


طرح ادغام اتحادیه‌های استان کلید خورد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان افزود: در سطح استان به غیر از جنوب ما دارای ۱۶ شهرستان و ۱۶ اتاق اصناف و ۶۸ اتحادیه بوده که با ادغام تعدادی ازاتحادیه‌ها درحال حاضر این تعداد به ۶۳ عدد کاهش یافته‌اند و طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته است درآینده نزدیک این تعداد باید به ۴۰ اتحادیه توانمند برسند.

وی تأکید کرد: نرخ‌گذاری قیمت زولبیا و بامیه نیز موردبررسی قرار گرفت و مصوب شد تا قیمت این شیرینی مخصوص ماه مبارک رمضان در حد کیفیت ممتاز با جعبه هر کیلو ۱۳۵ هزار تومان در بازار ارائه شود.


انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjihevauqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما