تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
۰
plusresetminus
فرزاد آشوبی از دلایلی که باعث شد پس از پرسپولیس لباس استقلال را بپوشد می‌گوید.
با قلبم به استقلال نرفتم
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان»  فرزاد آشوبی یکی از بازیکنانی است که نامش در لیست بازیکنان مشترک استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ به‌چشم می‌خورد. او که با پرسپولیس قهرمانی دراماتیک سال ۸۷ را تجربه کرده بود، از دلیل پیوستنش به استقلال می‌گوید.

فرزاد آشوبی، بازیکن سابق پرسپولیس، درباره انتقالش به استقلال توضیح داد: زمانی‌که تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و داریوش مصطفوی به‌عنوان مدیرعامل معرفی شد در جلسه‌ای که برای تمدید با ایشان و محمود خوردبین داشتیم، به شکلی رفتار شد که من باید بین شخصیت و پرستیژ و گزینه دیگر تصمیم می‌گرفتم.
از آنجایی که یک سری اصول برایم خیلی مهم و باارزش‌تر از بحث فوتبال است تصمیم گرفتم فضا را تحمل نکنم.

او علت جدایی‌اش را اینگونه عنوان کرد: پیشنهاد مالی پرسپولیس باعث دلخوری نشد. آقای مصطفوی را دوست دارم و گله و دلخوری از ایشان ندارم ولی استنباطم از مدل رفتاری و گفتار این بود که تمایلی برای ماندن و ادامه دادن من وجود ندارد. می‌توانستم بمانم اما اذیت می‌شدم.

او درباره نیت واقعی رفتنش به استقلال گفت: من دو سال در مس کرمان با آقای مظلومی و بوناچیچ کار کردم و ارتباط خیلی خوبی با آقای مظلومی داشتم و اصرارهای ایشان من را قانع کرد که به تیم رقیب بروم.

با تمام احترامی که برای باشگاه استقلال و هواداران پرشور و عزیزش قائل هستم این تصمیمی نبود که قلبا می‌خواستم بگیرم تصمیمی بود که براساس ذهنیت و ایده‌های فنی گرفته شد و هیچ ارتباطی به مسائل دیگر نداشت. این تصمیم قرار بود در مسیر فوتبالی من کمک‌کننده باشد.

آشوبی درباره قراردادش با پرسپولیس توضیح داد: بخش بزرگی از قراردادم را نگرفتم که بتوانم جدا بشوم. پولی برنگرداندم ولی درصد کمی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد گرفتم و مابقی را با باشگاه برای جدایی و هزینه رضایت‌نامه توافق کردم.

منبع: ورزش سه
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcd5n0fnyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما