تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان خبر داد:

کسب رتبه نخست میزان مشارکت مسابقات کارکنان دولت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در بحث برگزاری مسابقات کارکنان دولت در مرحله شهرستانی و استانی بیشترین مشارکت را داشته و بدین ترتیب رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
کسب رتبه نخست میزان مشارکت مسابقات کارکنان دولت
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گزارشی به بیان عملکرد حوزه ی ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان طی سال ۱۴۰۲پرداخت و گفت: حوزه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در سال ۱۴۰۲ در طرح‌های ملی ابلاغ شده از سوی وزارت متبوع مشارکت فعال داشته که این طرح‌ها شامل طرح ملی گذرگاه، ورزش مینی فوتبال محلات، توسعه ورزش خیابانی و مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی و... بوده است که در مبحث مسابقات کارکنان دولت در مرحله شهرستانی و استانی بیشترین مشارکت را در این دوره مسابقات داشته و رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.

وی برگزاری ۴۱ مسابقه در بخش کارکنان دولت، ۱۲ مسابقه مینی فوتبال محلات، ۳۱ طرح توسعه ورزش خیابانی، ۲۵ گذرگاه ورزش، هزار و ۹۵ رویداد رقابتی همگانی دیگر و ۱۹۹ جشنواره‌های عمومی ورزش همگانی را برخی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

پاریزی افزود: در شاخص‌های ارزیابی حوزه همگانی ارسالی از وزارت ورزش شامل همایش‌های پیاده روی خانوادگی و عمومی، همایش کوهروی و همایش دوچرخه سواری و دوی همگانی و جشنوارهای عمومی و ایجاد پایگاه های ورزش صبحگاهی و..... نیز فعال بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری ۶۱ پیاده روی بزرگ خانوادگی، ۸۰ پیاده‌روی‌های عمومی، ۱۲۵ همایش کوه‌روی و طبیعت گردی، ۱۹۸ همایش عمومی (دوچرخه سواری ، دوومیدانی و ...) از جمله این رویدادها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به توسعه فضا و تجهیزات ورزشی این اداره کل طی یک ساله گذشته اشاره کرد و احداث ۶ جاده تندرستی، ایجاد ۳۶ پایگاه صبحگاهی و عصرگاهی و در اختیار قرار دادن ۳۶ مکان ورزشی برای استفاده عموم به صورت رایگان را از مهم‌ترین این اقدامات برشمرد.

پاریزی خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگ‌سازی نیز اقدامات خوبی طی یک سال گذشته انجام شده که می‌توان به برگزاری ۵۱ کارگاه آموزشی، ۲۲ وبینار و سمینار آموزشی، ۵۷ دوره مربی‌گری درجه ۳ مربوط به کلیه رشته‌های ورزشی، ۲۸ برنامه‌های تلویزیونی، ۳۳ انیمیشن، تیزر،کتاب و بروشور و ۵۷ برنامه تجلیل از پیشکسوتان و ورزشکاران شاخص و فعال همگانی اشاره کرد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcezo8zejh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما