تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۳
۰
plusresetminus
فرماندار کرمان با صدور پیامی تأکید کرد: با محوریت تقویت نقش مشارکت مردم در عرصه تولید، شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی در کرمان خواهیم بود.
شکوفایی اقتصادی در کرمان با تقویت مشارکت مردم در عرصه تولید
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان؛  در آغاز سال جدید علی بابایی فرماندار شهر کرمان با صدور پیامی، سال جدید را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الحال

با سلام و درود فراوان به روح بلند و ملکوتی امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای عزیز حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه که پروانه‌وار برگرد شمع شهید سلیمانی سوختند و نام خود را در تاریخ عشاق جاودانه نمودند و با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی.

در سالی که گذشت شاهد اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری بودیم و فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کردیم. با تمام توان و بضاعت‌مان و با همراهی و همدلی مردم عزیز تلاش نمودیم آنچه وظیفه ما و قول و وعده دولت انقلابی و مردمی بود را به نحو احسن و در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری محقق نماییم.

 در سال ۱۴۰۳ نیز که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است به حول و قوه الهی این اهتمام را بکار خواهیم بست تا به پشتوانه برخورداری از همت والای جهادگران اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی در شهرستان کرمان با محوریت تقویت نقش مشارکت مردم در عرصه تولید، شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی در کرمان باشیم.

اینجانب نیز فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ را به مردم شریف، نجیب، صبور و ولایت‌مدار کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن این ایام را با ماه رمضان‌، بهار قرآن را به فال نیک‌‌ گرفته آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری، از پیشگاه پروردگار متعال خواستارم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfm1dymw6dm1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما