تاریخ انتشار :شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
۰
plusresetminus
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خبر داد:

فعالیت ۲ هزار و ۹۰۰ تیم گشتی در سطح راه‌های استان کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راه‌های استان کرمان فعالیت می‌کنند.
فعالیت ۲ هزار و ۹۰۰ تیم گشتی در سطح راه‌های استان کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ رضایی با اشاره به اینکه از اول فروردین ۲۸ نفر به دلیل حوادث ترافیکی در استان کرمان جان خود را از دست داده‌اند که سهم راه‌های استان ۱۸ نفر بوده است،گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ واحد گشتی در مجموعه پلیس راه در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در حال فعالیت هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان مدیریت حوادث ترافیکی را از اهداف طرح ترافیکی پلیس در روز‌های پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز باتوجه‌به افزایش سفر‌ها دانست و اظهار کرد: رزمایش نوروزی پلیس در کرمان از ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

رضایی با اعلام اینکه در نوروز پارسال ۷۰ نفر جان خود را در حوادث ترافیکی استان کرمان از دست دادند و بیش از ۳۸۰ نفر مجروح شدند، افزود: عمده دلایل تصادفات استان واژگونی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

وی تصریح کرد: پلیس در همه ساعات شبانه‌روز و در سرما و گرما در کنار مردم است و امیدواریم که بتوانیم با این اقدام موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

رضایی چهار عامل سرعت، سبقت غیر مجاز، توجه ناکافی به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی را مهم‌ترین عوامل در افزایش تصادفات عنوان کرد و ادامه داد: با رعایت این موارد  ۸۰ درصد کاهش تصادفات خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم که در این زمینه، خط قرمز‌هایی داریم که بدون اغماض اعمال قانون خواهیم کرد و با افرادی که می‌خواهند با جان مردم بازی کنند به‌جد برخورد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcaaon6e49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما