تاریخ انتشار :شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
۰
plusresetminus
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد:

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» امین دریافر با اعلام این‌که هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: هم‌چنین برای امروز در برخی مناطق شمال، غرب و جنوب شرقی وزش باد داریم که باعث خیزش گرد و خاک و غلظت غبار در این مناطق دوراز انتظار نیست و برای همین مدت در مناطق مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران را نیز شاهد هستیم.
 
 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: برای روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به استان بیشتر در مرکز و مناطق غربی را در بر می‌گیرد که بیشینه بارش‌ها و وزش باد برای روز دوشنبه است که احتمال بارش باران، تگرگ، تندباد‌های لحظه‌ای و جاری‌شدن روان آب‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

دریافر گفت: برای روز سه‌شنبه نیز وزش باد در مناطق شمال غربی و جنوب شرقی را شاهد هستیم.
 
وی افزود: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای دو درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

 دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdci33azut1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما