تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
۰
plusresetminus
رئیس خانه احزاب گفت: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی‌های هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس دست بردارند و به جای قدرت‌طلبی به منافع به مردم توجه کنند.
نمایندگان مطابق فرمایش رهبر انقلاب به اولویت‌های مردم توجه کنند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت میان منتخبان مجلس و تلاش برای در اولویت قراردادن مسائل مهم زندگی مردم اظهار کرد: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی‌های هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس دست بردارند و به جای قدرت طلبی به‌منافع به مردم توجه کنند.

رئیس خانه احزاب افزود: نمایندگان منتخب باید دست در دست یکدیگر و حفظ وحدت برای تورم، گرانی و مشکلات جوانان قدم بردارند و اختلاف‌افکنی مخالف نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی متذکر شد: منتخبان مردم باید به بررسی چالش‌ها و مسائلی که جامعه با آن مواجه است، بپردازند و سپس برای حل آن چاره‌اندیشی کنند، نه این که فرصت خدمت خود را در هیاهوی قدرت‌طلبی هدر بدهند و باید گوش به فرمان فرامين رهبر انقلاب باشند.

حشمتیان گفت: رهبرانقلاب در دوران انتخابات فرمودند که رقابت باید میان همه سلایق و طیف‌ها باشد، اما متاسفانه این امر میسر نشد. اما اکنون آنچه که اهمیت دارد این است که به‌دلیل شرایط حساسی که در آن قرار داریم فرصت حاشیه‌پردازی وجود ندارد و دشمنان در حال رصد شبانه‌روزی و فتنه‌انگیزی هستند؛ لذا تنها نسخه شفابخش حفظ وحدت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdce778zwjh8e7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما