تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
۰
plusresetminus
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

جهش ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ را رقم می‌زنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه‌ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم بزنیم.
جهش ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ را رقم می‌زنیم
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» سید صولت مرتضوی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکت‌های وابسته‌به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدف‌گذاری برای ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت‌بخشی که الزاماً زیر مجموعه وزارتخانه‌هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت‌ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌ سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ، برنامه‌ریزی‌هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم بزنیم.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی‌شدن ایده‌ها چند برنامه‌ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مؤدیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطرنشان کرد: صدور آسان مجوز‌ها برخط و غیرکاغذی شده و مقرر شده تا ۵ میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت‌آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه درگردش از محل تسهیلات با هم‌کاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

منبع: تسنیم
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdchvvnzm23nkvd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما