تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.
رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» امیر حسن‌زاده صبح امروز ششم فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته همه دستگاه‌های اجرایی، اتاق‌های اصناف و بازرگانی، تعاونی‌ها پای کار آمدند و رتبه فضای کسب و کار استان ارتقا یافت.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باید در سال جاری بیشتر از گذشته باشد و به شعار سال به‌عنوان یک شعار تبلیغاتی نگاه نمی‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.

وی با بیان این مطلب که تیم اقتصادی استان با کار جهادی به‌دنبال تحول اقتصادی کرمان است، تصریح کرد: شکست توطئه‌های دشمن در گرو اعتماد به مردم است، مردم ظرفیت خوبی دارند و از سرمایه مالی خوبی نیز برخوردارند و در سال گذشته با تسهیل‌گری که ایجاد کردیم، سرمایه‌گذارانی از استان‌های دیگر در کرمان حضور یافتند.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcj8yeviuqexyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما