تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

لزوم مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آن‌چه که امروز مردم مظلوم غزه نیازمند آن است مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و تسلیحاتی از جانب مسلمانان و غیر مسلمانان است.
لزوم مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان» ضمن عرض تسلیت به همه آزادی‌خواهان جهان در رابطه با جنایات رخ داده در غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نسبت‌به مردم فلسطین بی‌سابقه نیست، در گذشته این جنایات اگر به فجیع‌ترین صورتی‌ هم رخ می‌داد اما از چشم جهانیان مخفی می‌ماند.

وی ادامه داد: امسال دیگر چیزی بر مردم عالم مخفی نمانده است بنابراین انتظار است که در برابر این جنایات موضع جدی گرفته شود البته ملت‌ها، وجدان‌ها و جان‌های آزاد از تعلقات شیطانی موضع‌گیری کرده‌اند و به باطن سیاه، ستمگر و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی پی برده‌اند و هم‌چنین نسبت‌به حامیان این رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جمله آمریکا موضع گرفته‌اند.
 
علیمرادی بیان کرد: روشن‌شدن سیاهی‌ها، جنایت‌ها و آشکارشدن روسیاهی‌ها بخشی از موفقیت‌هایی است که در آینده نتیجه خود را خواهد داد اما آن‌چه که فوراً برای مردم مظلوم غزه نیاز است مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و تسلیحاتی از جانب مسلمانان و غیر مسلمانان است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مبارزه حکومت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: حکومت‌های اسلامی جواب خدا و قرآن را چه خواهند داد که این‌گونه در برابر چشم آن‌ها فجیع‌ترین جنایات در حق ملت مظلوم فلسطین رخ می‌دهد و آنان در قیامت و در محضر اولیای دین چه پاسخی خواهند داد.

وی افزود: مگر نه این‌که حکومت‌های اسلامی باید نسبت‌به هم مهرورزی داشته باشند و در برابر دشمنان اسلام شدید و ستبر باشند، این‌که خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند «وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ» به معنای برخورد شدید است اما کجاست برخورد شدید دولت‌های اسلامی با کفار و سوال این‌جاست که کاربرد آیات قرآن توسط مسلمین و حکومت‌های اسلامی در کجاست؟

علیمرادی اظهار کرد: کسانی‌که ادعای پیروی از پیامبر اسلام را دارند اگر نمی‌خواهند اقدام عملی کنند، بدانند که روسیاهی خواهد ماند و منتظر سرنوشت سیاه خود باشند چراکه دستگاه هستی بی‌تفاوت نسبت‌به این قضایا نیست.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: حکومت‌های اسلامی باید رگ اقتصادی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را بزنند همان‌گونه که ملت مقتدر اردن و گروه‌های مقاومت انجام می‌دهند؛ دورانی‌که تصور می‌شد که رژیم کودک‌کش صهیونیست ماندنی است و باید با آن‌ها کنار آمد،تمام شد، به‌فکر خود باشند و خود را آویزان یک رژیم رفتنی نکنند.

انتهای خبر/ پسند
​​​​​​ 
https://armanekerman.ir/vdcdxz0fnyt0oz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما