تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «غلامرضا اکبرزاده»؛

رزمندگان ما سربازان واقعی امام زمان(عج) هستند

در وصیت‌نامه شهید «غلامرضا اکبرزاده» آمده است: جوانان سربازان واقعی امام زمان هستند.
رزمندگان ما سربازان واقعی امام زمان(عج) هستند
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «غلامرضا اکبرزاده» سوم آبان ۱۳۴۵ در روستا جنت‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی دانشجو مقطع کاردانی بود و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در یکم تیر ۱۳۶۶ در ماووت عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد.  مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «غلامرضا اکبرزاده» را مرور می‌کنیم:

حالا که رزمندگان اسلام ‌می‌روند تا راه کربلای حسین(ع) را به روی ملت غیور ایران باز نمایند بر شما ملت است که همگی به ندای امام و رهبر بت‌شکن اسلام و مسلمین و همگی به‌سوی جبهه‌های حق علیه باطل بروید و حسین زمان خمینی کبیر را یاری کنید.

اگر شما جوانان در آن زمان نبودید که در جنگ به یاری امام حسین(ع) شرکت کنید، حالا باید به یاری فرزند پاک حسین(ع) که ادامه‌دهنده راه سرخ و خونین حسین‌بن‌علی(ع) است، برخیزید و زمینه را برای آمدن امام زمان(عج) فراهم نمایید و تمام جهان را در زیر لوای اسلام بکشانید.

بر ما واجب است که زیر بار ذلت و کفر ستمگران نرویم و به ندای امام حسین(ع) که فرمود هیهات من‌الذله لبیک گوییم. من شهادت می‌دهم که فرمانده نیرو‌های رزمنده جمهوری اسلامی خود امام زمان(عج) هستند و خودشان در جبهه‌ها حضور دارند و شاهد اعمال رزمندگان اسلامی باشند.

ای جوانان شما سربازان واقعی امام زمان(عج) هستید پس برخیزید و به دنیا نچسبید و دل به دنیا خوش نکنید که دنیا انسان را مشغول می‌کند و وقتی بیدار می‌شوی که کار از کار گذشته است.

وصیت می‌کنم که جوانان راه حسین را در پیش گیرند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کنند. وصیت می‌کنم خواهران خود آن‌ها باید زینب‌وار باشند و در مشکلات صبور باشند (ان الله مع الصابرین).

وصیت می‌کنم که مرا در شیخ عبدالحسین پهلوی دیگر شهدا دفن کنند به‌امید آن روز که رزمندگان قبر شش گوشه حسین را در آغوش بگیرند و نماز جمعه و جماعت را در کربلا به امامت خمینی کبیر رهبر انقلاب برگزار نمایند.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcgwz9qqak9tz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما