تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
۰
plusresetminus
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان خبر داد:

بارش باران پدیده غالب جوی برای کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا یکشنبه افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و بارش باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران پدیده غالب جوی برای کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ امین دریافر با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: از امروز تا روز یکشنبه در مناطقی از جنوب، شمال، غرب و جنوب غربی استان ناپایداری‌های جوی را در استان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای رگبار پراکنده باران و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
 
 وی افزود: با‌توجه‌به نوع بارش‌های این فصل آب‌گرفتگی معابر به‌صورت نقطه‌ای، جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست لذا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.
 
دریافر بیان کرد: همچنین برای روز‌های پنج‌شنبه و جمعه وزش باد شدید در مناطق شمال غربی، شمال و شرق داریم که این پدیده باعث کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک می‌شود.
 
 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: عمده بارش‌ها برای امروز پنج‌شنبه است و مجدداً از روز دوشنبه هفته آینده تا پایان هفته نیز سامانه بارشی در سطح استان داریم.
 
دریافر افزود: کهنوج و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به‌ثبت رسیده‌اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و بیان کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcaywn6649nye1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین