تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
۰
plusresetminus
در فتنه ها گاهی آنچنان فضا غبارآلود است بخصوص در آغاز فتنه که تشخیص حق و باطل سخت می شود، ولی کم کم خورشید حقیقت از پشت ابر باطل بیرون می آید.
آشکارتر از همیشه!
به گزارش راه آرمان؛ در فتنه ها گاهی آنچنان فضا غبارآلود است بخصوص در آغاز فتنه که تشخیص حق و باطل سخت می شود، ولی کم کم خورشید حقیقت از پشت ابر باطل بیرون می آید و اگر کسی در چنین مواقعی بهانه بیاورد حق کجاست!!! جای تعجب دارد، باطل به دنبال تخریب و اخلال و اشوب و فحاشی، ویرانگری و کشتار انسان های بیگناه هست، ولی حق در پی گفتگو و حفاظت از مردم است، این ادعا را در فحاشی در برخی دانشگاه ها توسط اوباش دانشجونما و یا کشتار مردم بیگناه در برخی اشوب های خیابانی و یا تیراندازی ناجوانمردانه به زنان و کودکان و زائران مضجع شاه چراغ شیراز،کاملا مشهود بود.

 آیا حق اشکار نیست؟! 
آیا کسی می تواند ادعا کند من فرق بین باطل و حق را تشخیص نمیدهم؟!
 در مقایسه کوچک بین شهدای مدافع نظام  اسلامی با مقتولین از اراذل و اوباش کاملا حق و باطل را میشه تفکیک کرد.

شهدای مدافع وقتی زندگی نامه و رفتار و عقاید و برخوردهاشان را بررسی می کنیم، در اوج انسانیت و تقوای الهی قرار دارند و در مقبل مقتولین از آشوبگران افرادی با سوابق بد، مانند دزدی، قمه کشی، زورگیری، و.... بی تقوایی و مقابله با قانون خدا و حجاب قرار دارند، این مستندات جبهه ی حق و باطل را مانند روز روشن میکند.

امروز باطل عیان تر از همیشه است و کاملا دست های شیاطین پیداست، اگر در  برخی فتنه های غبارآلود، تشخیص حق و باطل  سخت می شد و اما امروز کاملا حق و باطل از هم جداست و درست در مقابل نظام به حق جمهوری اسلامی دست های کثیف باطل پیداست. حق پیروز است، مقاومت هزینه دارد و اما ثمرات زیادی دارد از جمله امنیت و استقلال و  پیروزی های غرورآفرین دارد.

 حضور گسترده ی امت حزب الله در سراسر کشور یک پیام واضح داشت، و آن اینکه قوانین الهی علاوه بر مشروعیت از مقبولیت حداکثری برخوردار است و هرگز عده ای معدود خرابکار نمی توانند علائق شیطانی خود را بر کل جامعه ی اسلامی تحمیل کند، این موضوع حتی در دموکراسی غربی ها هم یک قرارداد واضح است آنچه اکثریت می پسندند، بایستی اقلیت تبعیت کنند.

حجاب را زنان مسلمان و متدین حزب الهی در جامعه به نمایش گذاشتند و مشت محکمی به دهن یاوه گویان اعم از دشمنان خارجی و منافقین داخلی و خواص بی بصیریتی زدند که سعی می کردند با سلاخی قانون خدا و حمایت از ترویج بی حجابی، در پی شکست و منکوب کردن گروه سیاسی رقیب خود بودند و به اصطلاح خود را حامی آزادی مطرح کنند، که در اجتماع بزرگ مردم در سراسر کشور دیدند که آزادی، فقط در چهارچوب قوانین الهی معنا پیدا می کند، و انجاست که امنیت روانی و حتی امنیت و اسایش مردم در گرو رعایت قوانین خداست.

وقتی حامیان ترامپ به درون ساختمان مجلس و برخی ادارات دولتی آمریکا هجوم بردند و در برخی موارد هم آشوب و تخریب کردند علاوه بر اینکه پلیس آمریکا به شدت با انها برخورد کرد همه ی پیج های حامیان اشوب از جمله حساب های توییتری ترامپ بسته شد و همه ی رسانه های کنونی غربی و حتی فارسی زبان ها اشوب های حامیان ترامپ را محکوم کردند ولی در ایران لیدرهای آشوبگران و خرابکاران که گروه اندک ولی مزدور سرویس های بیگانه هستند، در این رسانه ها نه تنها تقبیح نمی شوند بلکه به صورت هماهنگ توسط همه ی رسانه ها ی غربی و عربی حمایت می شوند.

احتمالا خرابکاری و آشوب فقط در ایران است که خوب است و باید مردم ایران در معرض ددمنشی تخریب کنندگان و آشوبگران باشند، و یک اعتراض اجتماعی ساده توسط این اخلالگران به اشوب و تخریب اموال عمومی و خصوصی می انجامد، غرب را بهتر بشناسیم.

نویسنده: تاج الدینی

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcbfgb85rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما