تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
۰
plusresetminus
آمریکایی‌ها حق ندارند درباره‌ حقوق بشر حرف بزنند، دولت آمریکا بزرگ‌ترین نقض‌کننده‌ حقوق بشر در دنیاست.
امریکا نباید از حقوق بشر حرف بزند
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، تیرماه هرسال فرصتی است تا به بررسی جدی حقوق‌بشر به سبک آمریکا بپردازیم.

آمریکای جنایتکاری که در تاریخ ۲۰۰ساله خود تنها ۱۶سال هیچ جنگی نکرده، کشوری که دست جنایت‌بازی در اکثر جنایات جهان به صورت مستقیم و نیابتی دارد، از جنایات در دهه اول انقلاب از ترور و بمب‌گذاری تا تجهیز صدام به انواع سلاح‌های جنگی متعارف و غیر‌متعارف جنگ نفت‌کش‌ها می‌توان نام برد.

این آمریکاست، هواپیمای مسافری ایران را در سال ۶۷با شلیک موشک فینیکس حرارتی از ناو یواس‌اس‌وینسنس متعلق به نیروی‌دریایی ایالات متحده آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار‌پایی بر فراز خلیج فارس مورد هدف قرار می‌دهد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، مظلومانه جان باختند، و رئیس جمهور تروریست آمریکا برسینه آن فرمانده جنایتکار ناو مدال شجاعت نصب می‌کند.

آمریکا در جریان جنگ تحمیلی فقط ۶۰میلیارد دلار به صدام کمک می‌کند، حامی فتنه‌های ۷۸،۸۸،۹۶،۹۸،۱۴۰۱ بوده و استاد انقلاب‌های رنگی است.

 آمریکا پدرمعنوی منافقین و حامی جدی آنان با ترور ۱۷هزار ایرانی و تا امروز در بسیاری از جنایات و فتنه‌ها جریان منافقین پیش گام بوده است.

آمریکا استاد تحریم دارویی علیه ایران مخصوصا بیماران خاص که تنها ظرف ۵سال گذشته بیش از ۱۰۰۰بیمار خاص با مرگ تدریجی از دنیا رفتند.

آمریکا با در اختیار داشتن اتاق جنگ نرم با ایجاد بیش از ۱۷۰شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان، و حامی اصلی کانال‌ها و سایت‌های مخالف جمهوری‌اسلامی است.

آمریکا مدیریت و ایجاد اتاق‌های جنگ‌نرم و بررسی مسائل ایران با ایجاد۵۰ مرکز
آمریکا، شهادت فرمانده مقاومت‌حاج‌قاسم‌سلیمانی، مردی که در خط مقدم مبارزه با تروریست بوده است.

آمریکا تنها کشوری است که رهبری تمام کودتاهای مخملی را در دنیا برعهده دارد و تنها کشوری است که اساس و پایه تروریست در آنجا بنیان‌گذاری می‌شود.

آمریکا کشوری است که مردم حق دخالت در سرنوشت خود را ندارند بلکه این سناتورهای آمریکایی که اغلب آنان صهیونیست هستند بر آمریکا حکومت می‌کنند و کشوری است که باید ۷۰ملت را به او نسبت داد چرا که اصلالت آمریکایی‌ها در اختیار سرخ‌پوستان بوده نه آنان که امروز از جای‌جای دنیا آمریکا را شکل دادند.

کشور آمریکا تنها سرزمینی است که با وجود ظاهر پرتمتراق خود مردم در درون آن احساس پوچی می‌کنند.

تنها سرزمینی است که در جغرافیای عالم نرخ امید به زندگی در آن نسبت به شاخصه‌های جهانی بسیار پایین است.

آری این سرزمین یانکی‌هاست که بشر در آن حقوقی برایش متصور نیست، بشر در آن غرق در لجن‌سرای فراماسونرها با آموزه‌های شیطانی درحال شکل‌گیری تمدن قرون وسطی است اما نگاه غالب مردم آمریکا نه بزرگ به سیاست‌های آنان است.

شما هرگز نمی‌توانید در بین ۳۰رئیس‌جمهور پیشین آمریکا فردی را پیدا کنید که غرق در فساد جنسی و اخلاقی نباشد.

افرادی همچون بایدن ترامپ، اوباما، بوش پسر و بوش پدر کلینتون کارتر، این‌ها بخشی از سیاست بازان لجن‌خانه آمریکا هستند که دوریس جمهور اخیر غرق در فساد جنس و اقتصادی‌اند.


نویسنده: تاج الدینی


انتهای خبر/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcc1pqso2bq108.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما