تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
۰
plusresetminus
بخشدار راین از نماینده های مردم کرمان و راور در اولین روزهای سال جاری بازدید از منطقه داشتند تشکر کردند و از دستگاه‌ها و ارگان‌های فعال ستاد تسهیلات نوروزی تشکرکرد.
تشکر بخشدار راین  از نماینده های  مردم کرمان و راور
به گزارش "راه آرمان" محسنی بخشدار راین در اولین جلسه شورای اداری گفت: برگزاری تاریخی مراسم نوروز در منطقه راین  در سال ۱۴۰۱ و با برنامه‌ریزی و درایت شما عزیزان و مجموعه عواملی که در این حرکت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوروز تلاش کردند، شایسته تقدیر و تشکر است.

محسنی افزود: برنامه‌های گسترده‌ای که به وسیله مردم خوب و نجیب و دستگاه های اجرای شهر راین  برگزار شد و یاری دولت برای برگزاری نوروزی امن و بانشاط، یک بار دیگر بر امنیت پایدار منطقه و نمایش استعدادهای مختلف برای کار و سرمایه‌گذاری در این منطقه  به ویژه در بخش گردشگری، صحه گذاشت.

بخشدار راین بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و نام‌گذاری امسال به نام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین قرارمی‌گیرد و تلاش برای توسعه گردشگری  و تولید و اشتغال آفرین هم در راستای این منویات و هم موجب رونق اقتصادی و افزایش رضایت‌مندی مردم است.

وی تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم ایران که ۵۷ هزار نفر از مناطق گردشگری و تاریخی راین نشان داد که کار ما تازه آغاز شده و وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری برای ادامه این راه و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بخش راین برای توسعه گردشگری داریم و بر تمام ما لازم است که این تلاش را تا حصول نتیجه و دسترسی به جایگاه واقعی در این بخش ادامه دهیم.

محسنی ادامه داد: یک بار دیگر ضمن تشکر از حسن نیت و درایت و نگاه دلسوزانه اعضای محترم شورای اداری  مراتب سپاس و قدردانی از همه شما و همکاران گرانقدرتان را که در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی، پذیرایی و اقامت مسافران و میهمانان نوروزی، تامین امنیت، تبلیغات و تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای و برپایی مراسم و آیین‌های مختلف در شهرها و روستاهای  زحمت کشیده و همراه و در خدمت مردم بودید، اعلام داشته و از ذات یگانه باریتعالی ضمن آرزوی سالی خوش برای شما و خانواده‌ و اجر معنوی برای این زحمات، آرزو دارم.

بخشدار راین گفت: به همین گونه و با وحدت و یکدلی و انسجام و با یاری مردم بتوانیم در راه توسعه و آبادانی و سربلندی راین  کوشا و خدمتگزار باشیم و تشگر از نماینده مردم در کرمان و ریس کمیسیون اقتصادی مجلس  جناب آقای دکتر پورابراهیمی دارم که اولین مسئولی بود در استان که در روزهای اولیه امسال بازدید داشتند و موجب رونق اقتصادی در منطقه  شده است.




انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcirqaz3t1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما