تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱
۰
plusresetminus
اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای راه اندازی موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان در کربلا برگزار شد.
راه اندازی موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان در کربلا
به گزارش راه ارمان مهدی خالقی مدیر اجرایی موکب حضرت ابوالفضل (ع)  در جلسه هماهنگی راه اندازی موکب ماهان در کربلا گفت: پذیرایی و فراهم کردن امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی امرضروری است .

وی افزود: موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان روزانه پذیرایی از زائران را در قالب صبحانه ، ناهار،شام و اسکان بر عهده دارد . 

خالقی هدف از تشکیل این جلسه را بهره مندی از تجربیات برگزاری مراسم اربعین در سنوات گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای برپایی موکبی با کیفیت بهتر از گذشته ذکر کرد.

وی افزود: جمع آوری لوازم مورد نیاز برای موکب ها می بایست با هدایت و مدیریت کمیته پشتیبانی بصورت متمرکز صورت پذیرد تا از کیفیت مناسب تری برخوردار باشد . 

امام جمعه ماهان ضمن برشمردن ثواب خدمت به زائرین اربعین بر اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در موکب تاکیدکرد و گفت: مسئولان موکب نیز باید در کنار ارائه خدمات به زائران ، خوراک فرهنگی و تبلیغ دین اسلام و معرفی سیره اهل بیت (ع) را در دستورکار قرار دهند . 

حجت الاسلام مختارآبادی بیان کرد: محتواهای فرهنگی در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد و این فضا با تبلیغات صحیح مدیریت شود . 

امام جمعه ماهان  نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم که در برپایی موکب در اولین سال ستاد را یاری و همراهی نمودند افزود: امیدواریم مردم شریف ماهان مثل همیشه که ما را یاری نمودند دربرپایی موکب حضرت ابوالفضل (ع) ماهان در کربلا هم در فراهم نمودن اقلام موکب و کمک های نقدی  کمک نمایند. 

بخشدار ماهان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی با مسئول موکب  در خصوص تجهیز و راه اندازی موکب ماهان در کشور عراق همکاری کنند.

حمیدرضا ایزدی با تاکید به اهمیت این مراسم و لزوم انجام برنامه ریزی دقیق در این راستا عنوان کرد: پیاده رویی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می رود که باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcizyaz5t1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما